• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 5 دی 1400
کد مطلب : 149118
+
-

شفق نروژی

هالند، ستاره نروژی دورتموند در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی می‌درخشد

شفق نروژی

با وجود اینکه هنوز پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا باز نشده، اخبار مربوط به نقل‌وانتقالات داغ‌تر از هر زمان دیگری منتشر می‌شوند. غیراز فران تورس که گفته می‌شود انتقال 10+55میلیون یورویی او از من‌سیتی به بارسا قطعی است و فقط بارسلونا باید برای ثبت قانونی آن تا باز شدن پنجره و فروش چند بازیکن خود صبر کند، ارلینگ هالند پرخبرترین بازیکن بحث‌های نقل‌وانتقالاتی است. دورتموندی‌ها بدشان نمی‌آید او را پس از پایان قراردادش در یک‌سال‌ونیم دیگر با حقوقی بیشتر نگه دارند اما می‌دانند که این ستاره رفتنی است. بایرن‌مونیخ برای دلداری لواندوفسکی که از شایعات پیرامون انتقال هالند به بایرن عصبانی بود مجبور شد از رقابت بر سر خرید این بازیکن کنار بکشد. اولیور کان رسما اعلام کرد که تلاشی برای هالند نخواهد کرد چون چند سال دیگر هم لواندوفسکی را دارند که می‌تواند سالی سی‌چهل گل برایشان بزند. تیم‌های دیگری با مدیر برنامه‌های جنجالی ستاره نروژی با هم رقابت دارند که منچستریونایتد تازه‌ترین مشتری این بازار است.

رئال مادرید که همه انرژی‌اش را روی جذب امباپه در تابستان گذاشته است، دوست دارد با دورتموند و خود هالند توافق کند که این بازیکن یک‌فصل دیگر هم در باشگاه آلمانی بماند و سپس در تابستان 2023به مادرید برود. اما مشتری‌های دیگر عجله دارند. پرز دوست دارد 2سال آینده به صورت همزمان هالند و امباپه را در ترکیب رئال ببیند.

منچسترسیتی نتوانسته بعد از رفتن آگوئرو مهاجم نوک بخرد و با منتفی شدن خرید هری کین در این تابستان، گواردیولا مجبور شده سیستم تیمش را با حضور مهاجمان کاذبی مثل دی‌بروین یا گوندوغان طراحی کند. حالا بیشتر از هر زمان دیگری گواردیولا برای خرید هالند انگیزه و انرژی دارد.

منچستریونایتد گفته می‌شود برای خرید هالند عجله دارد. کاوانی احتمالا قراردادش را فسخ می‌کند و به بارسلونا می‌رود و مارسیال هم دوست دارد به یوونتوس یا تیمی دیگر منتقل شود. منچستر حاضر است در همین پنجره زمستانی 90میلیون یورو برای هالند خرج کند که بیشتر از رقم فسخ قرارداد این بازیکن است که با 75میلیون یورو در تابستان فعال می‌شود.

پاری‌سن‌ژرمن دیگر تیمی است که با جیب پر از پول شرایط این انتقال را پیگیری می‌کند. با جدایی امباپه در پایان فصل، پرداخت دستمزد درخواستی هالند هم امکان‌پذیر خواهد بود، هرچند پی‌اس‌جی و من‌سیتی که سوگلی‌های مایه‌دار یوفا هستند و همین حالا هم از پس پرداخت دستمزد و رقم خرید هر ستاره‌ای ازجمله هالند برمی‌آیند.

دورتموند درنظر دارد تا از پول فروش ارلینگ هالند برای به خدمت‌گیری حکیم زیاش استفاده کند. از طرفی، برای پست او هم از قبل با کریم ادیمی، ستاره این فصل سالزبورگ اتریش به توافق رسیده است. آدیمی پیشنهاد بارسلونا را هم رد کرده چون معتقد است با رفتن هالند جا برای پیشرفتش در ترکیب دورتموند بیشتر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
جنگل نروژی