17
شنبه 9 مرداد 1400
شماره 8280
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوبت به کشتی فرنگی می‌رسد

المپیک
هفته پایانی رقابت‌های المپیک برای کاروان ایران نوید روزهای خوب را می‌دهد. جایی که نمایندگان ایران در رشته‌های وزنه‌برداری، کاراته، کشتی آزاد و کشتی فرنگی باید به مصاف رقبای خود بروند.
ویژه
هانیه رستمیان در مجموع 2 مرحله سرعت و دقت ۵۷۷امتیاز گرفت و نتوانست به فینال تپانچه بادی 25متر برسد.
طبق معمول کاربران ایرانی اینترنت حماسه‌ای دیگر آفریدند و گل مهدی طارمی را به‌عنوان زیباترین گل سال اروپا معرفی کردند.
پرونده شمشیربازان ایرانی در بازی‌های المپیک با ناکامی در2 بخش انفرادی و تیمی بسته شد. بعد از حذف 3نماینده ایران در بخش انفرادی، امیدهای بسیاری وجود داشت که تیم سابر ایران با شکست ایتالیا مدال تاریخی ورزش ایران را در رشته شمشیربازی کسب کند اما این اتفاق رخ نداد.
احسان حدادی همانی بود که پیش‌بینی می‌شد؛ یک پرتاب ضعیف، حذف از بازی‌های المپیک توکیو، وعده مدال در بازی‌های آسیایی و زمزمه‌ حضور در المپیک بعدی.
تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل کانادا به ایتالیا هم باخت تا صعودش به روز آخر بکشد‌؛ به بازی با ژاپن میزبان بازی‌های المپیک توکیو.
نازنین ملایی تا به امروز موفق‌ترین زن ایران در المپیک توکیو است. او دیروز در فینال B مسابقات روئینگ پارو زد، یازدهم شد و از دست توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک جایزه گرفت.

برنده‌های بی‌مدال

نازنین ملایی و فرزانه فصیحی اگرچه دیروز با سکوی قهرمانی بازی‌های المپیک فاصله داشتند، اما درخشیدند
یک روز بی‌مدال دیگر برای کاروان ایران در المپیک. آیا این جمله کوتاه، توصیف درستی از همه اتفاقاتی است که جمعه در توکیو افتاد؟
همه المپیک لذت بود

همه المپیک لذت بود

فرزانه فصیحی، دونده سرعت ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری از شرایط رقابت‌ در 100متر المپیک می‌گوید
فرزانه فصیحی دیروز دومین زن ایرانی تاریخ بود که در دوی 100متر المپیک دوید. 57سال پیش در المپیک1964 توکیو، سیمین صفامهر دویده بود و این بار فصیحی این بازی‌ها را تجربه کرد.
ورود آقای متفاوت
ورود آقای متفاوت
4تفاوت مهدی مهدوی‌کیا؛ مردی که گزینه اول تیم ملی امید است
دراسیون فوتبال طی دوران نه چندان طولانی حضور مدیران جدید، عزل و نصب‌های زیادی را تجربه کرده که خیلی از آنها به‌شدت بحث‌برانگیز بوده‌اند.
بین ناصر الخلیفی، مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن با همتای رئالی‌اش فلورنتینو پرس همواره رابطه خوبی برقرار بوده اما به‌قول علی پروین رفاقت آنها اتوبان یکطرفه بوده است. پرس مدت‌ها نیمار را می‌خواست اما خلیفی راضی به مذاکره هم نشد و سپس رئیس باشگاه رئال مادرید کیلور ناواس را به او داد.

نکته بازی/ مگر شما هستی؟

شاید طی 20سال گذشته به هیچ مدیری در استقلال از جانب نیروهای خودی این همه هجمه وارد نشده باشد.

شادابی بیشتر، برای تیم ملی

به‌نظر می‌رسد بالاخره سردار آزمون رضایت داد دل از لیگ روسیه بکند و زنیت سن‌پترزبورگ را به مقصد بوندس‌لیگای آلمان ترک کند.

دوستی خارج از بسکتبال

ایران در زمین بازی 120-66 به بسکتبال آمریکا باخت. اما دوستی بازیکنان و مربیان 2تیم خارج از مسابقه قابل توجه رسانه‌ها بود. آخر بازی بازیکنان ایرانی با بازیکنان آمریکایی عکس یادگاری گرفتند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
گل‌گهر تیم فصل آینده‌اش را برای قهرمانی می‌بندد؛ در لیست خرید قلعه‌نویی 2بازیکن استقلال و یک بازیکن موردنظر این تیم حضور دارند چند روز قبل باشگاه گل‌گهر از توافق رسمی‌ با امیر قلعه‌نویی و تمدید قرارداد او خبر داد.
پس از جدایی واران از رئال و حضور درمنچستر فعلا در باشگاه‌های اروپایی خبری از انتقال بزرگ نیست. شایعه درباره ستاره‌هایی مثل هالند، امباپه، پوگبا و... وجود دارد.
در فصلی که دیشب به پایان رسید، 16تیم لیگ برتر ایران 16بار سرمربیان خود را تغییر دادند.