21
شنبه 9 مرداد 1400
شماره 8280
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ هزینه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه عادلانه نیست

در شرایطی که بیکاری بیداد می‌کند و دانشجویان و طلبه‌ها کمتر موفق به داشتن کار پاره وقت یا دریافت کمک هزینه می‌شوند چرا باید هزینه ثبت‌نام آزمون وکالت 250هزار تومان باشد؛ آن هم هزینه‌ای صرفا برای شرکت در آزمون درحالی‌که حداکثر 10درصد ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون پذیرفته می‌شوند.
ویژه
​​​​​​​2برادر که برای چرای گوسفندان به اطراف روستای مرزی رفته بودند هدف حمله چند مرد افغان قرار گرفته و یکی از آنها کشته شد.
همه‌‌چیز از جا‌به‌جاکردن قفس‌های مربوط به قناری و کبوترها در حیاط خانه قدیمی شروع شد. 2برادر بر سر این مسئله عجیب با یکدیگر درگیر شدند و یکی از آنها با قتل دیگری پا به فرار گذاشت، اما در نهایت چند روز پیش به دام پلیس افتاد.
متهمان هر بار 300تا 1000گوشی گران‌قیمت مسروقه را به آن سوی مرز منتقل می‌کردند

موبایل‌قاپی در پایتخت، فروش در افغانستان

پیگیری
واژگونی یک خودروی سواری در مشهد، اسرار باند بین‌المللی سارقان را که در پایتخت موبایل‌قاپی می‌کردند و گوشی‌ها مسروقه را در افغانستان به فروش می‌رساندند، فاش کرد.
رانت ۱۰۰۰میلیاردی طرح اینترنت

رانت ۱۰۰۰میلیاردی طرح اینترنت

نهایتا بعد از حرف و حدیث فراوان و با وجود مخالفت صریح نهادهای صنفی و مدنی، افکار عمومی و نیز کسب‌وکارهای آنلاین، مجلس تصویب کرد که طرح موسوم به صیانت از کاربران فضای مجازی طبق اصل۸۵ قانون اساسی در کمیسیون مربوطه بررسی شده و بدون نیاز به طرح در صحن علنی مجلس مستقیما به شورای نگهبان ارسال شود.
پاسخ مسئولان/ تصمیم‌گیری در مورد سرقت‌های بهشت‌زهرا وظیفه نیروی انتظامی است
روابط‌عمومی سازمان بهشت‌زهرا پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان گسترس آسیب‌های اجتماعی و سرقت برخی موارد در ستون بامردم روز 7تیرماه پاسخ داده است: «اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی از موضوعات مهمی است که در دستور کار سازمان بهشت‌زهرا وجود دارد.