• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 9 مرداد 1400
کد مطلب : 136887
+
-

نقل و انتقالات/ نقل‌وانتقالات ولرم

پس از جدایی واران از رئال و حضور درمنچستر فعلا در باشگاه‌های اروپایی خبری از انتقال بزرگ نیست. شایعه درباره ستاره‌هایی مثل هالند، امباپه، پوگبا و... وجود دارد.

  لیونل مسی بالاخره پس از استراحت کافی در کاخش در آمریکا به شهر بارسلون برگشت و شنیده می‌شود که می‌خواهد قرارداد 5ساله‌ای را با 50درصد کاهش حقوق امضا کند. کریستیانو رونالدو و کیه‌لینی هم احتمالا قراردادشان را با یوونتوس تمدید می‌کنند.

  شاید برای همین است که پاری‌سن‌ژرمن دیگر تلاشی برای مسی و رونالدو نمی‌کند و تمرکزش را گذاشته روی خرید پوگبا با 50میلیون یورو از منچستریونایتد. توافق با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های خطرناک و جنجالی این بازیکن صورت گرفته و فقط مانده موافقت من‌یونایتد. پوگبا حاضر نیست قراردادش را که تنها یک‌سال از آن باقی مانده است، تمدید کند. برای همین باشگاه انگلیسی نمی‌تواند ریسک کند و این 50میلیون را نادیده بگیرد و او را فصل آینده رایگان از دست بدهد.

  ستاره ایتالیا در یورو2020 مشتریان زیادی دارد که جدی‌ترین آنها یوونتوس است. ساسولو با انتشار شایعات درباره علاقه تیم‌های بزرگ به این بازیکن می‌خواهد قیمت او را بالا ببرد و به همین دلیل یووه ترجیح می‌دهد گزینه بازگرداندن قرضی پیانیچ را بررسی کند و پولی در این نقل‌وانتقالات خرج نکند. پیانیچ که با حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا شانسی برای بازی ندارد، می‌تواند با رقمی ناچیز و به‌صورت دائمی به یووه منتقل شود، همان اتفاقی که برای راکیتیچ در فصل گذشته افتاد و این بازیکن به‌سویا رفت.

  بارسلونا جدا از خریدهای رایگانی که در تابستان داشته، خرید یک مدافع دیگر را هم بررسی می‌کند اما شانس کمی دارد. کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی آتالانتا به تاتنهام نزدیک‌تر از بارسلوناست. بارسا نمی‌تواند هزینه 55میلیون یورویی این خرید را متقبل شود مگر آنکه لنگله و اومتیتی را بفروشد که این دو مدافع مشتری ندارند.

  هکتور بیرین که فصل قبل به بارسلونا لینک شده بود، با آمدن سرجینیو دست به این باشگاه شانسی برای بازگشت به تیم کودکی‌اش ندارد. مدافع راست آرسنال اما به‌زودی راهی اینترمیلان می‌شود تا جای اشرف حکیمی را در این پست بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید