17
دو شنبه 28 تیر 1400
شماره 8273
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ با مفت‌خورها عکس نگیر

پیش از داربی، بوژیدار رادوشوویچ خیلی شیک وارد ایران شد، به باشگاه پرسپولیس رفت، با مدیران تفاهم کرد و عکس یادگاری هم انداخت.
ویژه
تست کرونای 2ورزشکار حاضر در توکیو مثبت اعلام شد تا تعداد کرونایی‌ها به 3 برسد. نفر اول در بدو ورود به توکیو تستش مثبت شده بود. 2ورزشکار دیگر بعد از ساکن شدن در دهکده تست داده‌اند.
در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی بسکتبال که قبل از سفر به توکیو برگزار شد، از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان بالادستی ورزش خبری نبود.
فوتبال از زمان روی کار آمدن اینفانتینو در فیفا بیش از یک قرن‌ونیم قبل از این مبدأ دستخوش تغییر شده است.
درخشش تیم ملی ایتالیا در یورو2020 باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی به بازیکنان این تیم به چشم خریدار نگاه کنند.
فراز کمالوند دیروز از هدایت تیم سایپا کناره‌گیری کرد. کمالوند که پیش از این به‌عنوان مدیر فنی استقلال در کنار فرهاد مجیدی حضور داشت از هفته بیست‌ودوم برای نجات سایپا از سقوط روی نیمکت این تیم نشست
علیرضا نجاتی، کشتی‌گیر 22ساله تیم ملی فرنگی ایران در المپیک توکیو‌ست که جانشین سوریان در وزن اول تیم ملی شده است. سوریان سال‌های متوالی توانست در میادین جهانی و المپیک برای کشتی ایران افتخار‌آفرینی کند و 7‌مدال طلا به‌دست بیاورد.

جنجال تکراری لباس ‌های زشت

گفته می‌شود 3مسئول زن در آخرین روزها طرح اصلی لباس را تغییر داده‌اند و در همین تغییرات مانتوها 20سانتی‌متر بلندتر شده‌اند
شنبه‌شب در فرودگاه از لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو رونمایی شد. طبق معمول چند دوره گذشته بازی‌های المپیک، واکنش‌ها به طراحی، رنگ و دوخت لباس‌ها مثبت نبود.
آداب خداحافظی

آداب خداحافظی

برایتون، جهانبخش و یکی از هزار چیزی که بلد نیستیم
دوران حضور علیرضا جهانبخش در برایتون موفقیت‌آمیز نبود و این مسئله جای تعارف و اگر و اما ندارد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
درحالی‌که 3بازی به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا قرارداد برخی از بازیکنان این تیم را تمدید کنند.

وا بدهید لطفا!

​​​​​​​24ساعت بعد از پایان داربی حذفی، باشگاه پرسپولیس بیانیه بلندبالایی منتشر کرده و در آن ضمن اینکه تأکید کرده در مکتب این تیم جایی برای «هوچی‌گری» نیست، به عدم‌اخراج ارسلان مطهری در صحنه برخورد با فرشاد فرجی معترض شده است.

مصداق تبانی هست یا نه؟

لیگ برتر به هفته‌های پایانی رسیده و رقابت در صدر و قعر جدول بسیار داغ است.

آماربازی

تیم پرسپولیس بیشتر گل‌هایش را در دقایق پایانی نیمه‌ها خورده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آخرین هفته از رقابت‌های لیگ‌یک فوتبال ایران امشب برگزار می‌شود تا چهره 2 تیم صعودکننده به لیگ برتر مشخص شود.
برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس
جدول 8273