• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 تیر 1400
کد مطلب : 136225
+
-

خبرهای کوتاه/ 3کرونایی در توکیو

خبرهای کوتاه/ 3کرونایی در توکیو

تست کرونای 2ورزشکار حاضر در توکیو مثبت اعلام شد تا تعداد کرونایی‌ها به 3 برسد. نفر اول در بدو ورود به توکیو تستش مثبت شده بود. 2ورزشکار دیگر بعد از ساکن شدن در دهکده تست داده‌اند. با اینکه ژاپن پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای برای حضور نفرات در دهکده‌ها دارد، هنوز بازی‌ها شروع نشده، تست 3‌نفر مثبت شده است.

تشویق کنی اخراج می‌شوی
حاضران در بازی‌های المپیک توکیو حق ندارند ورزشکاران را تشویق کنند. طبق آخرین دستورالعملی که ژاپنی‌ها به کاروان‌ها داده‌اند، مربیان، ورزشکاران و نمایندگان رسانه‌ها اجازه ندارند روی سکوهای سالن‌های ورزشی، فریاد بزنند، آواز بخوانند یا ورزشکاران را تشویق کنند. آنها فقط می‌توانند برای تشویق کف بزنند. اگر افراد این موارد را رعایت نکنند، امکان دارد از دهکده اخراج شوند.

40هزار دلار پول خرید بلیت
تاکیشیما که در 3 المپیک قبلی تماشاگر ویژه‌ بود، برای تماشای بازی‌ها در توکیو 40هزار دلار هزینه کرد و 197بلیت خرید. تاکیشیما می‌خواست رکورد گینس برای حضور در المپیک را بشکند اما خیلی بدشانس بود که بازی‌های توکیو بدون تماشاگر برگزار می‌شود. او گفته است با اینکه نمی‌تواند بازی‌ها را تماشا کند اما از روند خرید بلیت لذت برده. البته مسئولان برگزاری پول او را پس خواهند داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید