06
دو شنبه 28 تیر 1400
شماره 8273
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جلسه شورای هماهنگی فرهنگی اهواز با حضور مدیران مناطق هشت‌گانه، مسئولان امور ارتباطات مناطق هشت‌گانه و معاونان فرهنگی-اجتماعی مناطق برگزار شد.
سلامت
کرونا دلتا با تاخت‌وتاز از جنوب کشور حرکت کرد و با آلوده‌کردن استان‎های مرکزی، حالا در نوار غربی و شمال شرق کشور جولان می‌دهد.

نقشه تأمین و کمبود برق در استان‌ها

همشهری منبع تامین برق هر استان، چرخه این انرژی در میان شهرهای مختلف و کمبود یا مازاد تولید برق را در استان‌های مختلف بررسی کرده است
گزارش
با شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، خشکسالی روی دیگر خود را نشان داد.
تعطیلی ۳۰۰ واحد سنگ‌بری در لرستان

تعطیلی ۳۰۰ واحد سنگ‌بری در لرستان

۳۰۰۰ کارگر در رکود صنعت سنگ و خام‌فروشی این استان بیکار شده‌اند
آغاز تیر امسال بود که اتحادیه سنگ‌بران لرستان اعلام کرد با تداوم رکود در بازار سنگ لرستان و همچنین خام‌فروشی این محصول تعداد واحدهای صنفی سنگ‌بری تعطیل‌شده در این استان به ۳۰۰واحد رسید و حدود ۳هزار کارگر مشغول به این حرفه در سراسر استان بیکار شده‌اند.
رفع تشنگی 471روستای خوزستان ‌در 9ماه آینده
رفع تشنگی 471روستای خوزستان ‌در 9ماه آینده
تنش‌های آبی و اعتراض‌ مردم، کشاورزان و دامداران به‌ویژه در مناطق پایین‌دست کرخه و کارون در شرایطی ادامه دارد که استاندار خوزستان از ارائه مصوبه‌هایی برای کاهش تنش آبی در هیأت دولت خبر می‌دهد و از سوی دیگر، ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت آب و فاضلاب خوزستان تفاهمنامه‌ای برای رفع تنش آبی در ۴۷۱روستا امضا می‌کنند؛ اتفاقی که انگار نوشداروی بعد از مرگ سهراب است.