02
دو شنبه 28 تیر 1400
شماره 8273
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا مردم خوزستان ناراضی‌اند؟

نگاه
تجمعات اعتراضی اخیر مردم خوزستان که در حدود 11شهر صورت گرفته، عموما به‌دلیل نارضایتی‌های اجتماعی در دسترسی به منابع است؛ کما‌اینکه در روزهای اخیر به‌دلیل کمبود آب بروز یافته ‌و در هفته‌های قبل به‌دلیل قطع مکرر برق شکل گرفته بودند.
ویژه
حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با تأکید بر حساسیت و جدیت دولت تدبیر و امید بر ارائه گزارش‌های شفاف و دقیق از وضعیت اقتصادی کشور به مردم گفت: دولت خود را موظف می‌داند به مردم با شفافیت و صراحت از فعالیت خود گزارش دهد و در 8سال گذشته این اقدام را به‌طور جدی پیگیری کرده است.
​​​​​​​10زندانی آماده تبادل هستند و همه‌‌چیز به تصمیم آمریکا بستگی دارد. این را معاون وزیرخارجه ایران می‌گوید.

درد خوزستان را جدی نگرفتند

گلایه نمایندگان در نشست علنی دیروز مجلس از برخورد نمایشی با مشکلات مناطق محروم
بهارستان
4روز از اعتراضات مردمی برخی شهرهای استان خوزستان می‌گذرد؛ اعتراضاتی که به‌خاطر بحران آب و انتقاد به عدم مدیریت درست آن از سوی مردم شروع شد و حالا اخبار این اعتراضات با اعلام رسمی یک‌کشته در صدر اخبار داخلی کشورقرار گرفته است.

راه دشوار دولت سیزدهم در احیای برجام

برجام در دولت دوازدهم احیا نشد یا به تعبیر رئیس‌جمهوری فرصت آن را به این دولت ندادند.
خطرات طرح مجلس برای اینترنت
طراحان طرح جنجالی برای اینترنت کشور تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند اما هنوز نگرانی‌های عمومی درباره بستن و فیلترینگ گسترده پلتفرم‌های بین‌المللی وجود دارد
بخش‌هایی از طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» که نگرانی بسیاری از مردم و کارشناسان را طی هفته‌های گذشته به همراه داشته، به تازگی اصلاح شده است.