21
دو شنبه 28 تیر 1400
شماره 8273
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرقت مسلحانه 400گوسفند از دامداری

تحقیقات پلیس درباره سرقت مسلحانه 400رأس دام از یک دامداری که توسط 6سارق نقابدار انجام شده بود نشان داد که کارگر سابق دامداری در پشت پرده این سرقت قرار دارد.
ویژه
خدمات غیرحضوری برخی سازمان‌ها تبدیل به طنز تلخ شده است؛ ازجمله مرکز مخابرات شهیدقندی که به تلفن‌ها پاسخ نمی‌دهد و سایت مخابرات هم پاسخگو نیست.
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی مرد گلفروشی است که طلا و جواهرات زنان را می‌قاپید و فرار می‌کرد.
داخلی
مرد شیاد با راه‌اندازی کانال تلگرامی فروش عتیقه طعمه‌هایش را به درگاه بانکی جعلی هدایت و از آنها کلاهبرداری می‌کرد.
راز قتل مرد جوان بعد از 3‌ماه با دستگیری همسر وی و مردی آشنا فاش شد

بازی در نقش یک مرده برای فرار از دستگیری

پیگیری
زنی با همدستی دوست اینستاگرامی خود، شوهرش را به قتل رساند و وانمود کرد که او برای کار به امارات سفر کرده است اما بعد از 3‌ماه اسرار این جنایت برملا شد.
پایان 18سال فرار قاچاقچی مخوف

پایان 18سال فرار قاچاقچی مخوف

قاچاقچی مسلح که سال‌ها به‌عنوان یکی از سرکاروان‌های حمل و قاچاق مسلحانه موادمخدر در محورهای جنوب و جنوب شرق کشور تحت تعقیب پلیس بود، پس از 18سال فرار از دست پلیس به دام افتاد.
هدایت تحصیلی یا اجبار؟
هدایت تحصیلی یا اجبار؟
با وجود کمبود 3 هزار و 200 هنرستان در کشور،‌مسئولان آموزش و پرورش تاکید دارند که 45درصد دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده به یکی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای یا کاردانش بروند
میزان اجبار در تعیین شاخه و رشته تحصیلی دانش‌آموزانی که در آستانه ورود به پایه دهم هستند، هر سال بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود و آنها طبق اسناد بالادستی مجبورند که برخلاف میل، استعداد و نمراتشان وارد رشته‌هایی شوند که مشاوران هدایت تحصیلی مدرسه برای آنها تعیین می‌کنند.