• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 تیر 1400
کد مطلب : 136226
+
-

خرید سریع فوری، ضروری

چرا کیه‌لینی به درد ترکیب رئال مادرید می‌خورد؟

خرید سریع فوری، ضروری

درخشش تیم ملی ایتالیا در یورو2020 باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی به بازیکنان این تیم به چشم خریدار نگاه کنند. پس از آنکه شایعه شد یوونتوس پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی را برای کیه‌زا رد کرده، برخی بازیکنان دیگر این تیم هم که با ایتالیا قهرمان یورو شدند، مورد علاقه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفته‌اند. هنوز وضعیت کریستیانو رونالدو مشخص نیست که می‌ماند، تمدید می‌کند یا می‌رود. پاری‌سن‌ژرمن منتظر است تا تکلیف مسی مشخص شود. اگر مسی با بارسلونا با 50درصد تخفیف در دستمزد سالانه‌اش به توافق برسد، پاریسی‌ها سراغ کریستیانوی آقای گل یورو خواهند رفت. برخی خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید خبر می‌دهند که امباپه احتمالا در آخرین روزهای پیش از آغاز فصل جدید پیراهن رئال را بر تن می‌کند. در این حالت یک جای خالی در ترکیب ثابت پی‌اس‌جی به‌وجود می‌آید که باید با یک ستاره بزرگ پر شود. خود یوونتوسی‌ها می‌خواستند لوکاتلی را از ساسولو بخرند که هنوز به توافق نرسیده‌اند. حتی به باشگاه بارسلونا پیشنهاد معاوضه آرون رمزی با پیانیچ را داده‌اند تا بار دیگر بازیکن بوسنیایی را به ترکیب برگردانند.
همه اینها به کنار، در روزهای اخیر برخی رسانه‌های ایتالیایی شایعه کرده‌اند که کارلو آنچلوتی علاقه‌مند به جذب جورجو کیه‌لینی است. کیه‌لینی در کنار زوج خط دفاعی‌اش بونوچی یکی از دلایل اصلی قهرمانی آتزوری در یورو بودند. حالا او با باشگاه یوونتوس قراردادی ندارد و می‌تواند به دیگر تیم محبوبش بپیوندد. خرید این مدافع که مورینیو گفته بود باید در دانشگاه‌ها درس «دفاع» را تدریس کند، هزینه‌ای برای رئال مادرید ندارد. او می‌تواند جای واران را که احتمالا به‌زودی به منچستریونایتد می‌رود بگیرد. پس از جدایی سرخیو راموس و رفتن کاپیتان به پاری‌سن‌ژرمن، داوید آلابا از بایرن‌مونیخ جذب شد اما اگر وارا هم جدا شود، تیم نیاز به یک خرید دفاعی دیگر دارد. روی میلیتائو که نیم‌فصل دوم در ترکیب جا افتاد نمی‌شود برای کل فصل حساب کرد. ناچو هم برای روز مبادا خوب است. زوج خط دفاعی متشکل از کیه‌لینی و آلابا می‌تواند هواداران را آرام کند. گزینه‌های دیگر این پست بازیکنان ضعیفی مثل وایه‌خو و چوست هستند که امتحانشان را بد پس داده‌اند. کیه‌لینی هم مثل دیگر اسطوره‌های یوونتوس نظیر دل‌پیه‌رو، پیرلو و بوفون در گذشته از رئال تمجید کرده و دل مادریدی‌ها را به‌دست آورده است. خرید این مدافع 37ساله درحالی‌که فلورنتینو پرس بیش از 500روز است تنها داوید آلابا را خریده، یک خرید بدون هزینه خواهد بود، آن هم سریع و فوری تا تماشاگران احساس آرامش بکنند!
رئال مادرید از سیاست جوان‌سازی سا‌ل‌های اخیر بهره‌ای نبرده و هر فصل بار تیم بر دوش بازیکنان کارکشته‌ای مثل مودریچ، کروس، بنزما، راموس، کاسمیرو و... است. کیه‌لینی می‌تواند یک تا دو فصل کار این تیم را راه بیندازد. از طرفی، برخی رسانه‌های ایتالیایی نظیر کالچیو مرکاتو مدعی شده‌اند که رئال شرایط ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی این تیم را هم دنبال می‌کند که این نمی‌تواند خبری عادی باشد. ممکن است مدیر برنامه‌های جنجالی این بازیکن چنین شایعه‌ای را به دوستان رسانه‌ای‌اش تحمیل کرده باشد تا قیمت او را بالا ببرد یا برایش تیمی جدید پیدا کند. دلیخت بارسایی است و بارسلونا یک‌بار در خریدش ناکام بوده. رئال مادرید هیچ‌وقت علاقه‌ای به این مدافع جوان سابق آژاکس نشان نداده. او دلیل اصلی حذف تیم ملی هلند از یورو2020 بود و اشتباهات زیادی هم در طول فصل در ترکیب یوونتوس مرتکب شد و اشتباهات به‌قدری بود که بسیاری از هواداران بارسلونا خدا را شکر کردند که برای خرید چنین مدافع پراشتباهی 80-70 میلیون هزینه نکرده‌اند. اما اوضاع کیه‌لینی فرق دارد، او رهبر است، روحیه رختکن را بالا می‌برد، متواضع و شوخ است و واقعا بزرگ است. او در 37سالگی مقابل خطرناک‌ترین مهاجمان اروپا ایستادگی کرد و هر جا کم آورد مثل زمانی که ساکا را مثل یه بچه‌گربه گرفت و مانع حرکتش شد، عمل کرد. او به درد هر تیمی در هر سطحی می‌خورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید