10
شنبه 17 اسفند 1398
شماره 7899
ورزشی
123
1234
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حاشیه‌های جدال بر سر قهرمانی در این چند روز بیشتر از هر زمان دیگری شده است. اقدام سپاهان مبنی بر عدم‌حضور در زمین مسابقه برای مصاف با پرسپولیس، فصل جدیدی از داستان‌پردازی‌ها در مورد مهندسی شدن موفقیت‌های سرخپوشان را آغاز کرد.
کرونا همچنان از مسابقه‌های ورزشی قربانی می‌گیرد؛ لیگ برتر ایران، لیگ قهرمانان آسیا و حالا مسابقه‌های انتخابی جام‌جهانی. فوتبال مهم‌ترین قربانی ورزشی این ویروس است.
عزیزالله محمدی، رئیس اسبق سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان درخصوص اینکه ممکن است بازی‌های لیگ برتر به‌دلیل شیوع بیماری کرونا نیمه‌تمام بماند گفت: «به‌نظر من صلاح نیست لیگ لغو شود.
پاسخ یورگن کلوپ به سؤالی در مورد ویروس کرونا عالی است. جواهر است. باید خط به خط و کلمه به کلمه‌اش را زرکوب کنند، قاب بگیرند و بزنند روی دیوار همه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های ایران، همه جاهایی که نشست‌های خبری در آن برگزار می‌شود.
آنفالو‌کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام، آخرین اقدام حاشیه‌ای علیرضا بیرانوند در بدترین فصل فوتبالی‌اش است.
چندی پیش از اخلاق کریستیانو رونالدو تمجید شده بود که با این همه ثروت و درآمد هنوز هم از یک آیپاد قدیمی و از رده خارج شده ارزان‌قیمت برای گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود هنگام سفر با تیم استفاده می‌کند.

تابستان تاریخی پرسپولیس

چرا پنجره بعدی نقل‌وانتقالات برای سرخپوشان حیاتی است
بدون تعارف پرسپولیس در این سال‌ها بهترین و موفق‌ترین تیم ایران بوده است. یکی از مهم‌ترین عوامل این مسئله هم کادر بازیکنان خوب و کارآمدی بود که در این تیم گرد هم آمد و باعث شد پرسپولیس حتی با پنجره بسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
هت‌تریک بدون توپ

هت‌تریک بدون توپ

هر 3پیروزی یحیی در پرسپولیس با مالکیت توپ کمتر اتفاق افتاده است
یحیی گل‌محمدی با شعار ارائه فوتبال مالکانه و تهاجمی به پرسپولیس آمد، اما نکته جالب اینجاست که هر 3 پیروزی تیم او فعلا با مالکیت توپ کمتر و در دو مورد، با تعداد پاس و شوت‌های بسیار کمتر از رقبا به‌دست آمده است.
فوتبال ایران
باشگاه استقلال که این روزها با تلنبارشدن بدهی‌های گذشته به‌سختی با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند، حالا زمان چندانی هم برای پرداخت آنها ندارد.

نکته بازی

آنتونی استوکس پست گذاشته که من قصد بازگشت به پرسپولیس را دارم، فقط فعلا به خاطر کرونا دست نگه داشته‌ام. البته آن موقعی که استوکس پیچید به بازی، کرونا در خود چین هم آنقدرها جدی نشده بود، چه برسد به ایران.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
صمد مرفاوی و پرویز مظلومی دو مربی استقلالی هستند که در مقاطع مختلف بین رفت و برگشت‌های امیر قلعه‌نویی در این تیم، روی نیمکت آبی‌ها می‌نشستند.
حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران که پس از کسب سهمیه المپیک 2020در فینال رقابت‌های وان اتریش برابر حریف ایتالیایی دچار آسیب‌دیدگی شدید و پارگی رباط ACL شده بود، در بیمارستانی در هانوفر آلمان زانوی مصدوم خود را جراحی کرد.
ویروس کرونا که این روزها کشورهای زیادی را درگیر کرده؛ برگزاری مراسم حمل مشعل المپیک را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است. یونانی‌ها اعلام کرده‌اند برای حفظ سلامت عموم مردم و بازدیدکنندگان، مراسم را در ابعاد محدود و کوچک برگزار خواهند کرد.