2
شنبه 17 اسفند 1398
شماره 7899
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیپلماسی علیه کرونا

دیپلماسی
با افزایش شیوع کرونا در جهان وزارت خارجه رایزنی‌های دیپلماتیک در این رابطه را افزایش داده است.
ویژه
نشریه آنلاین اینترسپت در گزارشی مدعی شد گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» نزدیک به ترامپ مشغول تحت فشار قراردادن شرکت‌های داروسازی بزرگ برای قطع ارتباط با ایران هستند.
دیپلماسی
شامگاه پنجشنبه خبر درگذشت حسین شیخ‌الاسلام بر اثر ابتلا به کرونا منتشر شد؛ جایگاه شیخ‌الاسلام در سپهر سیاسی کشور در دوره بعد از انقلاب برای جامعه سیاسی کشور شناخته شده بود و مواضع سیاسی او حتی برای مخالفان فکری‌اش قابل احترام بود.
​​​​​​​حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار جناب حجه‌الاسلام‌‌و‌المسلمین آقای حاج شیخ محسن حبیبی را تسلیت گفتند.
پیشنهادهای برخی از نمایندگان در روزهای تعطیلی مجلس برای مقابله با کرونا

تهران و قم را قرنطینه کنید

مجلس
مجلسی‌ها که این روزها به‌دلیل تعطیلی بهارستان از دایره تصمیم‌گیری حذف شده‌اند، در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای‌شان با تأکید بر ضرورت قرنطینه تهران و مراکز آلوده هشدار می‌دهند که اگر تدبیری جدی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اتخاذ نشود با فاجعه  ملی دیگری دست به گریبان خواهیم شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
​​​​​​​سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در کشور پس از گرانی بنزین، تصریح کرد: مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همچنین دشمن در شهادت سردار سلیمانی، در نماز جمعه تهران، در ۲۲ بهمن‌ماه، در انتخابات و ... شکست خورد و مردم نشان دادند که به هیچ قیمتی از انقلاب خود دست نخواهند کشید و مردم از خود معیار‌هایی ساختند که دشمن باید فراتر از این معیار‌ها حرکت کند.