• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 17 اسفند 1398
کد مطلب : 96648
+
-

نکته بازی

می‌خوام بیام پا ندارم
آنتونی استوکس پست گذاشته که من قصد بازگشت به پرسپولیس را دارم، فقط فعلا به خاطر کرونا دست نگه داشته‌ام. البته آن موقعی که استوکس پیچید به بازی، کرونا در خود چین هم آنقدرها جدی نشده بود، چه برسد به ایران. بماند که شیخ دیاباته دو روز بعد از پایان مرخصی استوکس به ایران برگشت. البته استوکس کلا پای برگشتن ندارد و هر جا رفته اصلا چمدان‌هایش را باز نکرده. ظاهرا تنها مرتبه‌ای که چمدان آنتونی باز شده، همان موقعی بوده که او قصد داشته ساعت اشکان دژاگه را داخلش بگذارد! لعنتی این سری دست روی یک چیزی گذاشته که حالا حالاها جای حاشا دارد. یعنی قشنگ می‌تواند بگوید تا آخرین کرونایی در ایران خوب نشده برنمی‌گردم. تازه علایم این بیماری تا دو هفته هم نهفته است .

2 علی و 2 نگاه قشنگ
علی کریمی و علی دایی هیچ‌وقت خیلی با هم صمیمی نبوده‌اند، اما همیشه دلایل زیادی برای دوست داشتن هر دوی آنها وجود داشته است. اخیرا هم هر دو نفر با پست‌های جداگانه زیبا، واکنش خوبی به کرونا نشان داده‌اند. دایی مثل خیلی دیگر از افراد شناخته‌شده کشور از زحمات جامعه پزشکی که در صف مقدم مهار این ویروس قرار دارند تشکر کرده که در جای خودش برای این عزیزان قوت قلب است. کریمی اما نگاه متفاوتی داشته و از مردم خواسته با هم مهربان‌تر باشند. او از صاحبان خانه و مغازه‌ها تقاضا کرده شرایط رکود بازار را درک کنند و زیاد برای گرفتن اجاره‌بها سختگیری به خرج ندهند. به هر حال همه می‌بینیم که بازارها خوابیده و مخصوصا صاحبان مشاغل آزاد از نظر اقتصادی بدترین شب عید را تجربه می‌کنند. پس اگر برای‌مان مقدور است، پشت هم بمانیم.

ایرانی‌ها مثل مسی عصبانی می‌شوند؟
میناوند رسما به برخی بازیکنان تیم ملی اتهام کم‌کاری زده است. او گفته: «دو سه بازیکن بودند که صددرصد در تعویض ویلموتس نقش داشتند. ما کی جلوی بحرین و عراق اینقدر بد بازی کرده بودیم؟ ارزش پیراهن تیم ملی بالاست و بازیکن حق ندارد برای خودش کاری کند.» حتما می‌دانید که اخیرا بین لیونل مسی و اریک آبیدال یک درگیری وحشتناک در گرفت؛ مجادله‌ای که حتی شایعه ترک بارسا توسط مسی را سر زبان‌ها انداخت. دلیلش هم این بود که مدیر ورزشی بارسلونا بعد از اخراج والورده گفته بود: «بازیکنان زیر نظر او با همه وجود بازی نمی‌کردند.» مسی هم عصبی شده و خواسته آبیدال اسم نفرات کم‌کار را اعلام کند تا الکی وجهه همه خراب نشود. حالا به نظر شما اتهام مشابه، بازیکنان ایرانی را عصبانی می‌کند؟ ما که بعید می‌دانیم. دلیلش هم مشخص است! 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید