• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 17 اسفند 1398
کد مطلب : 96661
+
-

فوتبال ایران

  شکایت پاختاکور از استقلال
باشگاه استقلال که این روزها با تلنبارشدن بدهی‌های گذشته به‌سختی با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند، حالا زمان چندانی هم برای پرداخت آنها ندارد. پرداخت بدهی به جپاروف و منشا طی روزهای آینده باید صورت بگیرد، در غیراین صورت باشگاه با محروم شدن از پنجره نقل و انتقال، بیش از پیش به مشکل برمی‌خورد. غیراز بدهی به این ۲بازیکن، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال تنها تا فردا زمان دارد تا بدهی ۱۲۵هزار دلاری خود را به باشگاه پاختاکور ازبکستان جهت انتقال اسماعیل گونکالوس به استقلال پرداخت کند، در غیراین صورت آنها از ۲پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند. این درحالی است که پس از تغییر چندباره مدیر این تیم، باشگاه ازبکستانی طی یک‌سال گذشته مکاتبه‌هایی به باشگاه استقلال داشته که توجهی به آن نشده است. گفته می‌شود این باشگاه در آخرین نامه خود به باشگاه استقلال اعلام کرده که آنها این بار شکایت خود را در فیفا پیگیری می‌کنند.

  تراکتور از سه‌شنبه تمرین می‌کند!
لیگ برتر به‌خاطر شیوع کرونا تا 14فروردین سال آینده تعطیل است. با این حال کادرفنی تراکتور درنظر دارد تا از روز سه‌شنبه دوباره تمرینات سرخپوشان تبریزی از سر گرفته شود و به همین دلیل نیز به بازیکنان خارجی این تیم با وجود تعطیلی تمرینات اجازه خروج از شهر تبریز داده نشده است. جفرسون یوری، حمزاوی اوکاچا و میمبلا 3بازیکن خارجی تیم تراکتور به‌دلیل محدودیت و مشکلات به‌وجود آمده در پروازهای خارجی به‌خاطر شیوع بیماری کرونا، با وجود تعطیلی تمرینات با تصمیم مدیران باشگاه فعلا در تبریز مانده‌اند تا مشکلی برای بازگشت به ایران نداشته باشند.

  میلیچ رفت، شیخ ماند
مدافع چپ استقلال برای پشت سر گذاشتن تعطیلات ١٠روزه چند روزی است ایران را ترک کرده است. گفته شده میلیچ به‌دلیل شیوع بیماری کرونا به مسئولان باشگاه اعلام کرده که می‌خواهد قراردادش را فسخ کند و هنوز کسی نمی‌داند آیا این بازیکن به ایران برمی‌گردد یا نه. با این حال شیخ دیاباته که به‌تازگی از مرخصی نسبتا طولانی برگشته، در مدت تعطیلی ١٠روزه تمرین استقلال تصمیم گرفت در ایران بماند تا روند درمانی خود را پشت سر بگذارد. دیاباته به‌دلیل مصدومیت مدت‌هاست شرایط شرکت در تمرین استقلال را ندارد اما گفته می‌شود او رفته‌رفته به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند در تمرینات شرکت کند. مهاجم اهل مالی استقلال 2روز گذشته هم در کلینیک باشگاه استقلال حاضر شد تا مشخص شود فعلا تصمیمی برای رفتن به مرخصی ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید