• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 17 اسفند 1398
کد مطلب : 96645
+
-

منهای فوتبال

 حمیده عباسعلی جراحی کرد
حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران که پس از کسب سهمیه المپیک 2020در فینال رقابت‌های وان اتریش برابر حریف ایتالیایی دچار آسیب‌دیدگی شدید و پارگی رباط ACL شده بود، در بیمارستانی در هانوفر آلمان زانوی مصدوم خود را جراحی کرد. دکتر بابک زرگر امینی که پیش از این زانوی سهراب مرادی را جراحی کرده بود، این عمل را انجام داد و طبق نظر او این امیدواری وجود دارد که عباسعلی تا پیش از رقابت‌های المپیک به میادین بازگردد.

 انصراف ازبک‌ها از وزنه‌برداری قهرمانی آسیا
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک توکیو است و قرار بود در تاشکند ازبکستان برگزار شود، کنسل شد. ابتدا قزاقستان میزبان این رقابت‌ها بود که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اینکه دولت این کشور اجازه حضور تعدادی از ورزشکاران را نمی‌داد، فدراسیون جهانی میزبانی را از قزاق‌ها گرفت و به ازبکستان واگذار کرد. حالا ازبکستان هم به‌دلیل شدت یافتن شیوع ویروس کرونا از میزبانی انصراف داده است. در این شرایط باید دید تکلیف برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا چه می‌شود. این مسابقات قرار بود 28فروردین‌ماه سال آینده برگزار شود.

 اردوهای کشتی روی هوا
اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان که قرار بود با حضور نفرات محدود از امروز شنبه 17اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شود، با توجه به مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا، لغو شد. حسن رنگرز، سخنگوی فدراسیون کشتی در این‌باره می‌گوید:«با وجود اراده و تلاش فدراسیون کشتی در قبول مسئولیت برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، حسب مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا در ورزش و ضرورت و الزام تمکین به موارد ابلاغی، اردوی روز شنبه این تیم‌ها لغو و در روزهای آتی زمان برگزاری اردوها، متعاقبا اعلام خواهد شد.»

  لغو رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک
رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک 2020توکیو در قاره‌های آفریقا و اقیانوسیه قرار بود روزهای 23تا 25اسفند در شهر الجدیده مراکش برگزار شود اما به‌دلیل نگرانی‌ها بابت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید