5
پنج شنبه 4 بهمن 1397
شماره 7587
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آقازاده ننر!

ستاره‌های فوتبال چگونه با یک نوجوان اماراتی دوست صمیمی می‌شوند
ویژه
به‌دنبال تعلل شرکت پدیده مادر در امضای نهایی انتقال مالکیت این باشگاه، خرید بازیکنان جدید برای این تیم در بن بست قرار گرفته است.
بازی‌های هفته بیستم لیگ دسته اول امروزبه صورت همزمان برگزار می‌شود
باشگاه شهرداری ارومیه مدعی است که سعید معروف یک میلیارد و 600 میلیون تومان با این باشگاه بسته اما 2 میلیارد و 600 میلیون دریافت کرده است
با رضا عنایتی، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال درباره بازی‌های جام‌ملت‌های آسیا و همچنین آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت‌وگو کرده‌ایم. صحبت‌های عنایتی را در ادامه می‌خوانید.
حسین کعبی، مدافع سابق تیم ملی چند روز قبل در اظهارنظری عجیب گفته بود که بازی‌های تیم ملی را نمی‌بیند. او در گفت‌وگو با همشهری اما می‌گوید که به‌خاطر ترجمه اشتباه از حرف‌های کی‌روش، آن حرف‌ها را زده است. با کعبی درباره بازی ایران و چین گفت‌وگو کرده‌ایم.

یورش به طلسم 15 ساله

تیتر یک
آخرین بار سال 2004 ایران به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا رسیده؛ کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند شاگردان کی‌روش در بازی امروز با چین، مشکل زیادی برای شکستن این طلسم نخواهند داشت
مورد عجیب آقای مسلمان

مورد عجیب آقای مسلمان

هافبک پرحاشیه به سپاهان رفت؛ آیا او می‌‌تواند به تیم قلعه‌نویی کمک کند؟ محسن مسلمان زودتر از آنچه تصور می‌شد، یک انتقال مهم را در فوتبال اصفهان رقم زد. او بلافاصله بعد از جدایی از ذوب‌آهن، با باشگاه سپاهان به توافق رسید تا در نیم‌فصل دوم شاگرد امیر قلعه‌نویی شود.
فصل فراموشی چیپ
فصل فراموشی چیپ
به استقبال نبرد حساس ایران و چین در جام ملت‌ها
سرنوشت یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌ها، پس از مسابقه امروز ایران و چین مشخص خواهد شد. 2تیم از 2مسیر متفاوت خودشان را به جمع 8تیم برتر تورنمنت رسانده‌اند.
مسابقه امروز، هفتمین دوئل ایران و چین در جام ملت‌ها به‌شمار می‌رود. 2 تیم بعد از مسابقه امروز، بیشتر از هر جام دیگری در جام ملت‌ها به مصاف هم رفته‌اند. خاطره شکست در ضربات پنالتی جام ملت‌های 2004 در برابر چین، هنوز از ذهن هواداران فوتبال در ایران پاک نشده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حذف زودهنگام عراق، شاید خیال برانکو را راحت کرده باشد
مرور خریدهای عجیب قلعه‌نویی؛ از فرد ملکیان گرفته تا روزی بچه نیکبخت! در شرایطی که ابتدای فصل شایعه شده بود محسن مسلمان از پرسپولیس به سپاهان می‌رود، این انتقال با یک نیم‌فصل تأخیر رخ داد
با آسیب‌دیدگی طارق همام فهرست مصدوم‌های استقلال افزایش یافت