• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 4 بهمن 1397
کد مطلب : 45823
+
-

رقابت فشرده پاکدشت و سیرجان


بازی‌های هفته بیستم لیگ دسته اول در حالی امروز برگزار می‌شود که شاید همه نگاه‌ها متوجه بازی حساس تیم ملی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل چین باشد. 
هفته نوزدهم شکست پرسپولیس پاکدشت بار دیگر به کرمانی‌ها این فرصت را داد تا صدر جدول را از آن خود کنند. گل‌گهر مقابل مس علاوه بر پیروزی در دربی کرمان صدر جدول را نیز با 36 امتیاز پس گرفت. امروز شاگردان بگوویچ میزبان تیمی ‌هستند که هفته گذشته صدرنشینی را از پاکدشتی‌ها گرفت. نود ارومیه با خوش‌شانسی هفته گذشته شاگردان کاظمی را با یک گل شکست داد و صدر را به گل گهری تقدیم کرد که امروز میهمان آنهاست. هرچند این پیروزی برای نود دلچسب بود اما بعید به نظر می‌رسد که امروز نیز بتواند مقابل صدرنشین نتیجه‌ای مشابه کسب کند. 
از سوی دیگر پرسپولیس پاکدشت که امروز با بازگشت کاظمی روحیه مضاعفی خواهد داشت اما مقابل تیمی قرار می‌گیرد که نتیجه گرفتن از آن چندان ساده به نظر نمی‌رسد. با این حال پاکدشتی‌ها امروز میزبان هستند و حریف آنها تیم قشقایی با 3 شکست پیاپی به دنبال کسب 3 امتیاز خارج از خانه است. با توجه به حریفان نه چندان قدرتمند 2 تیم گل‌گهر و پرسپولیس پاکدشت در این هفته، در صورتی که این دو تیم بتوانند امروز برنده زمین بازی را ترک کنند و مس کرمان مقابل آلومینیوم امتیاز از دست بدهد، دو تیم بالای جدول فاصله خود را با دیگر رقبا افزایش خواهند داد. در صورت به وجود آمدن چنین شرایطی رقابت این دو تیم برای صدرنشینی می‌تواند لیگ را جذاب‌تر کند. در ادامه مسابقه‌ها بادران با تیم تازه تغییر نام یافته گل ریحان البرز بازی دارد و شاهین شهرداری بوشهر مقابل شهرداری تبریز قرار می‌گیرد. برنامه کامل بازی‌های این هفته:
  پنجشنبه 4 بهمن 
فجر سپاسی ..................................................................... خونه به خونه
مس کرمان .................................................................. آلومینیوم اراک
بادران تهران ................................................ .................گل ریحان البرز
شهرداری تبریز ............................................. شاهین شهرداری بوشهر
سرخپوشان پاکدشت ......................................................... قشقایی شیراز
گل‌گهر سیرجان .................................................................. نود ارومیه
ملوان ............................................................................. مس رفسنجان
14:00
 

این خبر را به اشتراک بگذارید