13
سه شنبه 2 بهمن 1397
شماره 7585
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اشکالاتی که باید دید

یادداشت
اگر شما غرض‌ورزی را کنار بگذارید و به چشم فنی نگاه کنید یکسری مسائل را نمی‌توانید نبینید. اگر مسائل حاشیه‌ای و رفتاری افراد پیرامونی تیم ملی ازجمله سرمربی تیم ملی را کنار بگذارید، وقتی اشکالات فنی را هم بگویید کسی ناراحت نمی‌شود.
ویژه
آیا بزرگ‌ترین ناکامی حرفه‌ای مسلمان در راه است؟
محمدرضا احمدی که به‌عنوان گزارشگر ویژه مسابقات ایران در جام ملت‌های آسیا به امارات اعزام شده، عملکرد بحث‌برانگیزی داشته است.
در آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا، وقتی از برانکو در مورد سرنوشت تیم ملی سؤال شد، او جواب شیطنت‌آمیزی داد که شاید در افزایش تنش‌ها بین خودش و کارلوس کی‌روش مؤثر بود.
رئیس فدراسیون بوکس‌بارها ازاستخدام مربی خارجی برای پایه‌ها به عنوان استراتژی اصلی‌‌اش نام برده بود؛ مربی مورد نظر او اما مشکلات خانوادگی را بهانه کرد و نیامد
نگاهی به مهره‌های نگران‌کننده تیم ملی در جدال با عمان .  تنها چند روز بعد از تساوی در مقابل عراق،تیم ملی ایران موفق به شکست عمان شد تا به جمع 8 تیم برتر جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.
چرا از 2 نسل طلایی منچستر فرگوسن، مربی بزرگی وارد چرخه مربیگری نشد؟

فینال به ایران چشمک زد

تیتر یک
ژاپن در روزی که کمتر از 30 درصد مالکیت توپ و فقط 2 ضربه در چارچوب داشت، عربستان را برد؛ آنها با همین کیفیت شاید ویتنام را هم ببرند، اما حریف ترسناکی برای ایران نخواهند بود
ثابت کردم گرفتن پنالتی رونالدو اتفاقی نبود

ثابت کردم گرفتن پنالتی رونالدو اتفاقی نبود

علیرضا بیرانوند یک‌بار دیگر در ترکیب تیم ملی درخشید تا نشان دهد چیزی از دروازه‌بانان بزرگ دنیا کم ندارد.
دستت طلا!
دستت طلا!
5 نگاه به عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند در جام ملت‌های آسیا.بدون تردید نقش اول پیروزی مهم ایران برابر عمان در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام ملت‌های آسیا، علیرضا بیرانوند بود؛ گلر خوش‌قد و بالای تیم ملی که در همان دقیقه اول دیدار ضربه پنالتی بازیکن حریف را مهار کرد و ایران را در مسابقه نگه داشت.
در فراق امیر آقاحسینی، نخستین عقاب فوتبال ایران که عمرش به هنرنمایی بیرانوند قد نداد...
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مدیر مؤسسه بهشت امام رضا در گفت‌وگو با همشهری ورزشی از کمک کارلوس کی‌روش به این خیریه و تأثیری می‌گوید که بچه‌های بدون سرپرست و معلول بر ستاره‌های تیم ملی گذاشته‌اند
امیدوارکننده‌ترین چهره‌های تیم ملی در برابر عمان. نبرد با عمان در ابتدا، سخت‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد. حریف خیلی زود به بهترین موقعیت ممکن برای رسیدن به گل دست پیدا کرد و در دقایق بعد از این صحنه نیز، در میانه میدان خودی نشان داد.
فدراسیون دوچرخه‌سواری نتایج مسابقات آسیایی را طبیعی و در نتیجه جوانگرایی تیم ملی می‌داند اما منتقدان نظر متفاوتی دارند