2
سه شنبه 2 بهمن 1397
شماره 7585
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از حق برجامی خود صرف‌نظر نمی‌کنیم

نکته
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و عضو هیأت نظارت بر برجام با اشاره به تعلل اروپا در راه‌اندازی کانال مالی با ایران هشدار داد که ایران از حق عمل متقابل نسبت به خروج آمریکا از برجام صرف‌نظر نمی‌کند.
ویژه
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما اطمینان کامل داریم که حتی خودمان به تنهایی نیز قادر به «بازطراحی» رآکتور اراک هستیم
دادستان دزفول با اعلام خبر دستگیری اسماعیل بخشی و سپیده قلیان از فعالان کارگری و اجتماعی گفت: یکی از برادران متهم سپیده قلیان که مأموران را مجروح کرده بود نیز بازداشت و روانه زندان شد.
رئیس قوه قضاییه با انتقاد از سلبریتی‌ها اظهار کرد: متأسفانه در فضایی که همین صداوسیمای جمهوری اسلامی موجب الگو شدن برخی افراد سطحی و کم‌مایه تحت عنوان «سلبریتی» می‌شود
مجلس
علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در توییتی با تأیید نامه‌ای که اخیرا جمعی از وزیران دولت به رهبر معظم انقلاب نوشته‌اند، شایعه تهدید به استعفا از سوی این وزیران را تکذیب کرده است.
رئیس‌جمهور در جمع مدیران وزارت ارتباطات از اشتباه‌بودن سیاست فیلترینگ سخن گفت

مبارزه با خواست مردم، قانونی نیست

دولت
رئیس‌جمهور روز دوشنبه در دیدار وزیر، معاونین و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه «مبارزه با خواست عموم مردم، شرعی و قانونی نیست»
عکس خبر
تصویر فرزند رهبرمعظم انقلاب در مراسم ختم سردار احمد فضائلی.
PDF ایران
کوتاه ایران
سفیر ژاپن در تهران گفت: ژاپن به خرید نفت از ایران ادامه می‌دهد زیرا نفت ایران نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های بلندمدت توکیو دارد.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری طی سخنانی در جلسه شورای‌عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به منابع محدود دولت برای اداره کشور بیان کرد
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی نیمه‌سنگین فاتح،‌ ماه جاری به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.