25
شنبه 10 مهر 1400
شماره 8328
مترو
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیدن یک دختر صددرصد ورزشکار در متروی6صبح

یک ایستگاه/ یک شهروند
با عجله خود را به قطار ساعت 6صبح رساندم.
ویژه
از خط7 مترو چه خاطراتی دارید؟ یادتان هست که یک روز درهای ایستگاه‌های این خط روی مردم باز شد اما خیلی زود استفاده از این مترو به‌خاطر نداشتن امنیت لازم به تأخیر افتاد؟
همیشه 2ایستگاه، آغاز و پایان راه را به تصویر می‌کشند. انتها و ابتدای خطوط مترو نیز ماجراهایی در دل خود دارد که با تاریخچه محله‌ها گره خورده است.
همه کشف‌های بزرگ معمولا از سرنخ‌های کوچک شروع می‌شوند.
کشور اسپانیا، برای معرفی آنچه در هر محله یا منطقه خود دارد، راهکار جالبی انتخاب کرده است.

مهرانه‌های مترویی

تقدیم به دانش‌آموزان، دانشجویان و محصلانی که این روزها با مترو به محل تحصیل خود می‌روند
مهرماه امسال برای دانشجویان و دانش‌آموزانی که راهی دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها شده‌اند، چند فرق اساسی با مهرهای قبلی دارد؛ اول اینکه بعد از تقریبا 2سال آموزش از راه دور، این نخستین مهرماهی ا‌ست که تک‌و‌توک مکان‌های آموزشی باز شده‌اند و آموزش، از این بعد زیر سایه واکسیناسیون سراسری، در برخی مراکز حداقل چندروز در هفته شکل عادی و حضوری خود را به‌دست می‌آورد.
تالار خوراکی‌ها در انتظار شما

تالار خوراکی‌ها در انتظار شما

اصطلاح «فود‌کورت» زمانی به فرهنگ لغت و بعد هم عادت‌های تفریحی ما راه پیدا کرد که بالاترین یا پایین‌ترین طبقه هر «سنتر» یا همان مرکز خرید بزرگ، به این مجموعه‌های غذایی مجهز شد؛ مجموعه‌هایی که از یک سمت آن بوی قورمه و قیمه بلند است و از سمت دیگر بوی پیتزا و سیب‌زمینی سرخ کرده صدایت می‌کنند! فود‌کورت‌ها با هدف دسترسی آسان مشتری‌ها به خوراکی پس از خرید و از سوی دیگر پاسخگویی به نیاز هر نوع ذائقه‌ای متولد شدند.
«باترسی» ایستگاه مطالبه‌گری لندنی
«باترسی» ایستگاه مطالبه‌گری لندنی
اهالی لندن به‌خصوص آن دسته از بریتانیایی‌هایی که به فرهنگ و سنت این کشور اهمیت می‌دهند نماد مطالبه‌گری و کوتاه نیامدن در برابر خواسته‌هایشان هستند.