05
شنبه 10 مهر 1400
شماره 8328
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مقایسه سرعت رشد قیمت گوشت گوسفند و گوساله

تره‌ بار
بررسی قیمت‌ اجزا و قطعات گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار تهران در ابتدای پاییز99 در مقایسه با ابتدای پاییز1400، نشان‌دهنده این نکته است که شیب رشد قیمت گوشت تازه گوسفندی در این مراکز، به تبعیت از روند کلی افزایش قیمت این محصول در سطح کشور، به ‌مراتب کمتر از رشد قیمت گوشت گوساله بوده است.
ویژه
جمهوری آذربایجان با تحریک و همراهی کشورهای ثالث، بازی تنش‌آفرینی را برای قطع مرز زمینی ایران و ارمنستان و مسدود کردن دسترسی کریدور شمال- جنوب ایران به اروپا و سوریه، آغاز کرده است.
با وجود قرار گرفتن لوازم خانگی در گروه 4کالایی و ممنوعیت واردات این اقلام از 3سال پیش، مصوبه چندی پیش وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان استفاده از دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی و ژاپن، موجب نگرانی برخی تولیدکنندگان، مبنی بر واردات لوازم خانگی کره‌ای، به‌ ازای 7میلیارد دلار مطالبات ایران شد.
گزارش تحلیلی همشهری؛ قیمت‌ها در بازار ارز به کدام سو خواهد رفت؟

جهت‌سنجی نرخ دلار

شواهد موجود نشان می‌دهد؛ فشار متغیرهای سیاسی و اقتصادی بر بازار ارز افزایش یافته است
دلار
تقاضا برای خرید ارز افزایش یافته و صرافی‌ها شلوغ است، این روند موجب شده روند صعودی قیمت ارز حتی آخر هفته هم متوقف نشود.
سیگار دوباره گران شد

سیگار دوباره گران شد

قیمت برخی از برندهای معروف سیگار از 2روز پیش در بازار افزایش یافت.
نقد خبر/ پرسش‌های بی‌پاسخ درباره ماینرهای بورس
خبر: سازمان بورس در مورد کشف دستگاه استخراج رمز ارز زیرزمین بورس تهران اعلام کرد: رسیدگی به این موضوع به‌طور فوق‌العاده در دستور کار کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان قرار گرفت و با توجه به اینکه بدوا چنین موضوعی با اساسنامه و رسالت شرکت بورس نیز همخوانی نداشته، موضوع به معاونت حقوقی سازمان ارسال شده است.