• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 اسفند 1398
کد مطلب : 96610
+
-

سردار سلامی: کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است


سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در کشور پس از گرانی بنزین، تصریح کرد: مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همچنین دشمن در شهادت سردار سلیمانی، در نماز جمعه تهران، در ۲۲ بهمن‌ماه، در انتخابات و ... شکست خورد و مردم نشان دادند که به هیچ قیمتی از انقلاب خود دست نخواهند کشید و مردم از خود معیار‌هایی ساختند که دشمن باید فراتر از این معیار‌ها حرکت کند.
وی به شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است، اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی کرده و سال را پایان می‌دهد.
به گزارش ایسنا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم در جریان شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که انتخابشان مقاومت است افزود: انصافا مردم در این مدت، ما را سربلند و امروز مردم ثابت کردند که تکیه‌گاه ما هستند و ما نیز تکیه‌گاه مردم هستیم و وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.
وی اظهار کرد: امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد و آمریکا بداند که اگر این کار را انجام داده به اهلش بر خواهد گشت و اگر هم کار آمریکا نباشد باز این ویروس مهار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید