08
یکشنبه 21 فروردین 1401
شماره 8471
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فراخوان

بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید.
ویژه
وقتی 18ساله بود، به اندازه یک سکه روی سرش از موهایش به‌طور ناگهانی ریخت و جای خالی‌اش علامت سؤالی شد برای خانواده و نزدیکانی که نمونه آن را ندیده بودند.
رئیس‌جمهور وعده داده بود درست می‌شود، شما فقط صبر کنید. هیچ‌کدام از کشاورزها جرأت نکردند که بگویند این همه سال فقط وعده شنیده‌اند و فقط صبر کرده‌اند.
بیش از نیم‌قرن می‌شود که به فلسفیدن مشغول است؛ هم معلمی کرده و هم پژوهشگری. هم در حوزه درس خوانده است و هم در دانشگاه.
توکیو: : بسیاری تصور می‌کردند عینک‌های واقعیت مجازی یا تجربه دنیای متاورس تا سال‌ها محدود به حس بینایی و شنوایی خواهد ماند؛ اما از ژاپن خبر می‌رسد گجتی پوشیدنی در حد یک ساعد‌بند به کاربر اجازه می‌دهد حس لامسه‌اش هم درگیر این دنیا شود.
ته‌سیگار ۱۷۰میلی‌گرمی را قاتل کوچک زمین می‌خوانند. همین پسماند کوچک که شاید خیلی هم به‌نظر آسیب‌رسان نیاید، اما واقعیت این است که با انداختن هر ته‌سیگار به زمین، مواد شیمیایی زیانباری مثل نیکوتین و فلزات سنگینی مثل آرسنیک وارد محیط می‌شود.
سال‌ها پیش که هنوز سینمارفتن جزو رفتارهای جمعی ایرانی‌ها بود و حتی به‌خاطر نوسازی سینماهای فرسوده رونقی هم داشت، فرصت گپ‌وگفتی دست داد با یک مدیر دولتی که تصادفاً کارش را بلد بود و آن رونق فرهنگی را می‌شد به کاربلدی او نسبت داد.

اول آخر

گذرگاه یک پارک در اصفهان و این همه ته سیگار
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کرده‌ست آیا شاه دین از کربلا رو در حرم؟ / شد ظهر عاشورا به پا فریادرس کو در حرم؟