10
یکشنبه 21 فروردین 1401
شماره 8471
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صنعت هسته‌ای؛ پیشران پیشرفت

هسته‌ای
ایرنا / سیدمصطفی خوش‌چشم با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در صنعت هسته‌ای، گفت: صنایع هسته‌ای یکی از پیشران‌های علم و اقتصاد کشور و همینطور یکی از مولفه‌های قدرت به‌ویژه در حوزه علوم و فنون و همچنین در حوزه بازدارندگی است.
ویژه
روحیه مردمی دولت  برای حضور در مناطق محروم و رصد مشکلات مردم قابل تقدیر است.
دفاعی
مهر / امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح به‌عنوان سربازان ولی امر مسلمین نقش بسزایی در تقویت جامعه اسلامی دارند، گفت: ریشه و فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ عاشورایی است، لذا مجموعه ‌صنعت دفاعی در ترسیم آینده ایران مقتدر و دستیابی به اهداف متعالی نقش بسزا و مسئولانه‌ای خواهد داشت.

راهبردهای اصلاح‌طلبان برای رهایی از سردرگمی

اصلاح‌طلبان هنوز نمی‌دانند که چه برنامه‌ای را باید برای آینده طرح‌ریزی کنند و آیا فرصت تغییر را می‌توانند پیدا کنند؟
گزارش
پویایی رقابت‌های سیاسی در پیش‌بینی برد یا باخت و پرهیز از هرگونه تنش و سردرگمی است. این نکته در بررسی احزاب و جریان‌های سیاسی بسیار مهم است.

سناریوسازی نافرجام تکفیری‌ها

فارس/ حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به حادثه تروریستی اخیر مشهد گفت: شرایط بعد از خروج شتابزده آمریکا از افغانستان و تسلط برخی جریان‌های افراطی درون حاکمیت این کشور موجب شده که یک‌سری ناامنی‌ها به‌صورت نامحسوس در مرزهای شرقی ایران به‌وجود بیاید.
استانداردهای دوگانه آمریکا در مواجهه با حقوق بشر
خانه ملت/احمد نادری، نماینده مجلس، در واکنش به تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر و چشم‌پوشی این شورا بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: حقوق بشر ابزاری برای پیش‌بردن قدرت بوده که توسط غربی‌ها ایجاد شده است که در فضای پس از جنگ جهانی اول گفتمان حقوق بشر شکل گرفت و پس از جنگ جهانی دوم این گفتمان نهادینه شد.
گزارش 2
به گزارش سرویس سیاسی همشهری، 20فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکاست.
PDF سیاست2
کوتاه سیاست2
مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی وقوع حوادث اخیر در تل‌آویو که منجر به کشته و مجروح شدن چند صهیونیست شد، طی بیانیه‌ای، ضمن تبریک حماسه آفرینی جوانان غیور و عزتمند فلسطینی به ملت فلسطین تاکید کرد: جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، منجر به ایستادگی و مقاومت روزافزون آنان در برابر اقدامات جنایتکارانه و اجرای نقشه های شوم رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه و سازشکاران گردیده.