05
یکشنبه 21 فروردین 1401
شماره 8471
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
طبق تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت کرونا از این پس ارائه‌ خدماتی که با فروش بلیت همراه است، باید با استعلام از سامانه «ایران‌من» همراه باشد و تخلف فروشندگان در بررسی نکردن واکسیناسیون خدمات‌گیرندگان مشمول جریمه می‌شود.
یکی از سؤالات همیشگی برای انجام عمل‌های جراحی مراقبت‌های قبل و بعد از انجام جراحی است. باید به این نکته توجه داشت که برای انجام عمل‌های جراحی، نیاز به رژیم‌ها یا فعالیت‌های خاصی است که در این مطلب به‌طور مختصر به برخی از آنها اشاره می‌شود:
‌خبر
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مستمری معیشتی مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۱ گفت: اگر سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اعتبارات را از فروردین‌ماه بدهد، افزایش مستمری‌ها از همین‌ماه قابل پرداخت خواهد بود در غیراین‌صورت از اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.

چرا استقبال از دوز سوم کم است؟

مسعود یونسیان، رئیس کمیته راهبردی مطالعات واکسیناسیون وزارت بهداشت دلایل پایین بودن تزریق دوز سوم واکسن کرونا را توضیح می‌دهد
گزارش
میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا همچنان پایین است. براساس آمارهای رسمی، تا ظهر روز گذشته، 26میلیون و 494هزار و 155نفر دوز سوم واکسن کرونا تزریق کردند، این در حالی است که میزان تزریق دوز اول بیش از 64میلیون و دوز دوم بالای 57میلیون است.

عدد خبر/ 45867

تماس در هفته گذشته با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شده است.
موتورسیکلت برقی هم گواهینامه رانندگی می‌خواهد؟
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا گفت: راکبین انواع موتورسیکلت‌ها ازجمله کاربراتوری، انژکتوری و برقی باید دارای گواهینامه رانندگی موتورسیکلت باشند.