03
یکشنبه 21 فروردین 1401
شماره 8471
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شهردار تهران صبح دیروز- شنبه‌ ۲۰ فروردین ماه- با داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
دیروز همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای و روز هنر انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از دیوارنگاره شهید فخری‌زاده در ضلع شمال غربی میدان ارتش تهران برگزار شد.

شلیک دروغ به سمت شهرداری

طی 3ماه اخیر، دست‌کم 7خبر دروغ و تهمت برای کم‌رنگ شدن خدمات و اقدامات به شهرداری تهران نسبت داده شده ‌است
گزارش
دروغ را نقاب هدف‌شان قرار می‌دهند و با انتشار خبری مربوط به چند سال قبل یا پیوست کردن تصویر و ویدئویی به خبری غیرمرتبط، راه تخریب را در پیش می‌گیرند. به گزارش همشهری، این راهی است که برخی در پیش می‌گیرند و نهادی مانند شهرداری را که روزانه و به‌صورت مدوام به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند با اخبار غیرواقع و کذب، زیرسؤال می‌برند.

احترام به مادر و کودک

روز گذشته خبری به نقل از بنده مبنی بر تفکیک بوستان‌ها و زنانه و مردانه‌کردن پارک‌های تهران منتشر شد که واکنش‌هایی در فضای مجازی داشت و منجر به  رنجش برخی ‌شهروندان شد؛ بنابراین لازم دانستم تا توضیحاتی ارائه دهم و عنوان کنم که اصلا دیوارکشیدن و زنانه و مردانه‌کردن بوستان‌های تهران صحت ندارد و موضوع مربوط به احداث بوستان مادر و کودک با هدف احترام به مادران و کودکان توسط شهرداری تهران در محلات است.
نقل‌قول‌خبر/ علیرضا نادعلی/سخنگوی شورای شهر تهران
پنجاه‌وهفتمین جلسه شورای شهر تهران، امروز برگزار می‌شود و در ابتدای این جلسه نطق پیش از دستور توسط میثم مظفر، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه قرائت خواهد شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
توسعه غربی خط 4مترو مسیری به طول 4.4کیلومتر و 3ایستگاه است و از ایستگاه در حال بهره‌برداری ارم سبز تا میدان چهار باغ _تقاطع خیابان جنت‌آباد و بزرگراه شهید همت_ را شامل می‌شود.
قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به این موضوع که ۲۳ سال از زمان بهره‌برداری از خط ۵ متروی تهران و حومه می‌گذرد، از بازسازی و بهسازی تجهیزات خط 5 ناوگان ریلی پایتخت خبر می‌دهد.