• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 15 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99881
+
-

منهای فوتبال

  فرصت تازه کشتی‌گیران برای المپیک
کمیته بین‌المللی المپیک به کشتی‌گیران قاره آسیا این فرصت را داد که در 2مسابقه شانس خود را برای المپیکی شدن امتحان کنند. کشتی‌گیران ایران و دیگر کشورهای آسیایی فروردین و اردیبهشت سال آینده می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند. فروردین مسابقات قهرمانی آسیا در شهر شیان چین برگزار می‌شود. بعد از این مسابقات، کشتی‌گیران آسیا می‌توانند در تورنمنت بلغارستان که در صوفیه برگزار می‌شود، برای گرفتن سهمیه مبارزه کنند.

 استخرها برای ملی‌پوشان باز می‌شود؟
فدراسیون شنا می‌خواهد استخر ورزشگاه آزادی را برای 5 ‌شناگر ملی‌پوش باز کند. محسن رضوانی، رئیس فدراسیون به فارس گفته است: «ما 5 شناگر داریم که شانس کسب سهمیه دارند. می‌شود برنامه‌ای داشت که هر شناگر در یک سانس با مربی اختصاصی تمرین کند. صحبت‌هایی شده و قرار است نامه‌ای تنظیم شود و به فدراسیون پزشکی ارسال کنیم تا درمورد شنا تصمیم گرفته شود.» رضوانی مشکلی برای تمرین دیگر رشته‌های زیرمجموعه فدراسیونش هم نمی‌بیند: «با صحبت‌هایی که آقای حریرچی (معاون وزیر بهداشت) کرده می‌توانیم هرچه زودتر استخرها را باز کنیم. شیرجه می‌تواند تمرینات را شروع کند چون برخورد و تماس ورزشکاران این رشته کمتر است. به‌خاطر برخورد در واترپلو باید ببینیم می‌شود تمرینات این رشته را هم برگزار کرد یا نه.»

 انتخاب رئیس تنیس بعد از ‌ماه رمضان
مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس بعد از ‌ماه رمضان برگزار می‌شود اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری انتخابات مشخص نیست. فرشاد صفتی، دبیر فدراسیون به فارس خبر داده است: «زمان دقیق انتخابات مشخص نیست اما گفته‌اند که بعد از پایان‌ ماه مبارک رمضان برای برگزاری مجمع آماده باشیم و ما همه مقدمات کار را انجام می‌دهیم.»

 پرتابگران ایران بدون پول در بلاروس
ویزای حسین رسولی و بهنام شیری باز هم به پایان رسید و آنها هنوز نتوانسته‌اند از بلاروس به ایران بازگردند. پرتابگران دیسک ایران که برای تمرین به بلاروس رفته بودند، ویزای 3ماهه داشتند. اواخر فروردین مهلت ویزای آنها به پایان رسید ولی به‌خاطر لغو پروازها و درگیری کشورها با کرونا، ویزای آنها یک ‌ماه دیگر تمدید شد اما آنها به‌خاطر مشکلات مالی نمی‌توانند تمرین کنند. رسولی به ایسنا گفته است: «درخواست ما از مسئولان این است که کمک هزینه ماهانه به ما بدهند تا بتوانیم کرایه خانه و هزینه مربی را پرداخت و تمرین کنیم. در یک‌ ماه اخیر کمک هزینه‌ای برای ما ارسال نشده است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید