• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99593
+
-

درگیری مرگبار 2 فروشنده

درگیری مرگبار 2 فروشنده

شوخی‌های شب قبل 2 فروشنده جوان در بازار 17شهریور مشهد کار را به جایی رساند که آنها با هم درگیر شدند و در این درگیری یکی از آنها با ضربه چاقو به قتل رسید. 
به گزارش همشهری، بعدازظهر سه‌شنبه به قاضی کاظم میرزایی، کشیک جنایی مشهد خبر رسید در جریان درگیری خونین در بازار 17شهریور، جوانی 20ساله به قتل رسیده است. به دنبال این تماس، قاضی جنایی و تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که درگیری بین فروشنده‌های مغازه‌های پوشاک در این بازار رخ داده است. یکی از کسانی که در این درگیری حضور داشت برادر فردی بود که به قتل رسیده بود. او در تحقیقات گفت: قاتل، فروشنده 21ساله یکی از مغازه‌هاست. او ادامه داد: روز قبل از حادثه با تعدادی از فروشنده‌ها که همگی با هم دوست صمیمی هستیم حرف می‌زدیم و شوخی می‌کردیم. قاتل هم در جمع ما بود که آن شب از شوخی‌های من و برادرم خوشش نیامد. بعد از کار که به خانه رفتیم، او تماس گرفت و شروع کرد به فحاشی. می‌گفت که چرا بین جمع او را ضایع کرده‌ایم و بد و بیراه گفت. طوری که برادرم عصبانی شد و بین آنها درگیری لفظی پیش آمد و قرار شد روز بعد این اختلاف را حل کنیم.  وی گفت: روز حادثه من و برادرم به سر کار رفتیم. کمی از ظهر گذشته بود که سر و کله قاتل هم پیدا شد. دوباره بحث‌های شب قبل را پیش کشید و بین ما درگیری لفظی شروع شد. هر چند من و برادرم با او خیلی دوست بودیم، اما وی عصبانی بود و ناگهان چاقویی از جیبش بیرون کشید و ضربه‌ای به برادرم زد. برادرم غرق در خون روی زمین افتاد و عامل جنایت پا به فرار گذاشت و نمی‌دانم کجا رفت. 

اظهارات برادر مقتول را شاهدانی که در محل حادثه حضور داشتند نیز تایید می‌‌کردند. در این شرایط قاضی میرزایی دستور بازداشت متهم به قتل را صادر کرد و تیمی از کارآگاهان با شناسایی محل زندگی‌اش راهی آنجا شدند. پسر جوان در خانه نبود و خانواده‌اش نیز می‌گفتند که خبری از او ندارند. با این حال تحقیقات تخصصی پلیس از این حکایت داشت که وی پس از جنایت به یکی از شهرهای اطراف مشهد گریخته و در محلی نامعلوم مخفی شده است. در این شرایط ماموران تلاش کردند با کمک خانواده‌اش با وی تماس گرفته و از او بخواهند که خود را تسلیم کند. چند ساعتی از این جنایت می‌گذشت و در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه داشت، وی با پلیس تماس گرفت و گفت که قصد دارد خودش را تسلیم کند. به این ترتیب ماموران، ورودی مشهد را زیر نظر گرفتند و درست لحظاتی که پسر جوان وارد این شهر شده و راه اداره آگاهی را در پیش گرفته بود، او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت که همه چیز بر سر شوخی‌های نابجا و عصبانیت آنی رخ داده و وی قصد داشته دوستش را بترساند اما ضربه چاقو باعث مرگ او شده است. با اعترافات متهم، قاضی جنایی برای وی قرار بازداشت صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید