• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99592
+
-

با مردم

با مردم

   ماسک را به قیمت بفروشند ما بخریم
وقتی کارگری مانند من برای کرایه روزانه‌اش آن هم از طریق مترو و اتوبوس کلی حساب و کتاب می‌کند که برای خرید نان هم پول داشته باشد، چطور توقع دارند ماسک بسته‌ای 15هزار تومان بخرم که مثلا به قیمت تعاونی عرضه می‌شود؟ ماسک با قیمت مناسب و حتی رایگان عرضه کنند که امثال من هم بتوانند استفاده کنند.
کاظمی از تهران 

   محمود آباد یاسوج آسفالت و زیرساخت تردد ندارد
منطقه محمود آباد یاسوج با چندهزار نفر جمعیت نزدیک‌ترین نقطه به شهرداری، راه و شهرسازی و دستگاه آب و فاضلاب استان است.این منطقه سال‌هاست که از ضعف‌های شدید زیرساختی رنج می‌برد و تاکنون اقدام مؤثری برای رفع مشکلات آن شکل نگرفته است. جز این همه خیابان‌ها و کوچه‌های این محله بی‌نام و نشان است و تابلویی سر خیابان‌ها نصب نشده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی و توجه به مشکلات این منطقه را داریم.
اسلامی از یاسوج

  به داد مغازه‌داران برسند که فلج شده‌ایم
از زمانی که مجوز بازگشایی مغازه‌ها داده شد به اندازه درآوردن پول برق لامپ‌های روشن در مغازه هم نتوانسته‌ایم کسب درآمد کنیم زیرا مردم درآمد کافی ندارند و هرچه دارند خرج خورد و خوراک می‌کنند و پولی برای خرید لباس و کیف و کفش و... برایشان نمی‌ماند این در حالی است که از یکی دو‌ماه قبل از عید اغلب فروشندگان مغازه‌های خود را مملو از اجناس نو کرده بودند به امید اینکه بتوانند چک‌هایشان را پاس کنند و کسب درآمد داشته باشند. هر روز جلوی در مغازه با دیگر فروشندگان می‌ایستیم و گپ می‌زنیم و شب به خانه بازمی‌گردیم! واقعا مسئولان به داد برسند که فلج شده‌ایم.
توکلی از تهران 

    برنامه شاد نسخه اپل ندارد
نرم افزار شاد نه‌تنها برای اقشار کمتر برخوردار قابل استفاده نیست بلکه برای خانواده ما که همه گوشی اپل هم داریم قابل استفاده نیست. بعد از پیگیری بسیار از آموزش و پرورش به ما گفتند نسخه اندروید این نرم‌افزار نوشته شده. در این شرایط مجبور شدیم یک گوشی اندروید تهیه کنیم که با این قیمت‌ها حتی برای خانواده ما که وضع مالی نسبتا مناسبی داریم هم تهیه آن سخت بود. مسئولان چه می‌کنند؟
دیوانفر از تهران 

  سهام عدالت آزاد شد، اما سهمی به ما نرسید
سهام عدالت بعد از چندسال آزاد شد، اما برخی اقشار هرگز از این سهام برخوردار نشدند و هرچه تلاش کردیم اعلام کردند که هیچ سهام جدیدی واگذار نمی‌شود. حالا عدالت است که عده‌ای سهام برای فروش دارند و ما هیچ‌چیز نداریم؟
آهنگ از شیراز

   نوبت‌های اینترنتی پزشکان که غیرمعتبر از آب درمی‌آیند
به تازگی نوبت‌دهی پزشکان از طریق نرم‌افزارهای متعددی تبلیغ می‌شود و با امکاناتی که اغلب مردم دارند به هرحال روش مناسبی است، اما نکته این است که بسیاری از پزشکان به‌رغم آنکه اسمشان در لیست نرم‌افزارها هست وقتی به آنها مراجعه می‌کنید نوبت اینترنتی را قبول ندارند و مجبورید دوباره نوبت بگیرید. لطفا نظارت شود.
قدرتی از تهران

   یارانه کمک معیشتی در هیاهوی کرونا گم شد
موضوع پرداخت یارانه کمک معیشت آنقدر طولانی شد که در هیاهوی کرونا گم شد. سایت به‌گونه‌ای طراحی شده بود که اگر کسی به عدم‌پرداخت کمک معیشت اعتراض می‌کرد ممکن بود یارانه‌اش نیز قطع شود، چون عنوان می‌کردند چنانچه اعتراض کنید اموال شما مجدد بررسی می‌شود و آن وقت ممکن بود مثلا خودروی خواهرم به‌عنوان اموال پدرم محسوب شده و به این دلیل یارانه وی قطع شود.
آزاده از مشهد

   صیادان در حال غارت ماهیان خزر هستند
برخی صیادان هیچ خط قرمزی برای خود در صید ماهیان استخوانی به‌صورت غیرمجاز قائل نیستند و با پهن کردن تورهای غیرمجاز ماهیگیری در آب‌های ساحلی دریای خزر به‌خصوص در منطقه آستارا و شمال غربی استان گیلان به راحتی و بدون هیچ‌گونه نظارتی صیادی کرده و ذخایر ارزشمند ماهی سفید و انواع ماهیان استخوانی را به خطر می‌اندازند. صید بی‌رویه و غیرمجاز، نسل بسیاری از گونه‌ها مانند ماهیان خاویاری در دریای خزر را از بین برده و این خطر برای دیگر گونه‌ها مانند ماهی سفید نیز وجود دارد.
دوستدار محیط‌زیست از آستارا

   خاموشی مطلق در بخشی از اتوبان تهران - کرج
اتوبان تهران - کرج نرسیده به خروجی اول مهرشهر در خاموشی مطلق است. بارها با شماره سازمان‌های مربوط تماس گرفته‌ایم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. ضمن اینکه در محدوده هیچ شرکت یا تابلویی در حاشیه اتوبان نیست که دست‌کم از نور آنها مسیر کمی روشن باشد.
مظاهری از کرج 

    ساختمانی که یک دهه به حال خود رها شده است
ساختمانی مقابل آتش‌نشانی کمالشهر وجود دارد که از یک دهه قبل به حال خود رها شده، بعد از مدت‌ها پیگیری چند سال قبل یک‌بار آهن‌های آن را رنگ آمیزی کردند اما باز به حال خود رها شد.
اکبری از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید