• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99588
+
-

دستگیری سارقی که عذرخواهی می‌کرد

دستگیری سارقی که عذرخواهی می‌کرد

سارقی که پس از دزدیدن چرخ‌های خودرویی در شهرستان گچساران،  نوشتن نامه‌ عذرخواهی‌اش برای مالباخته در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده بود پس از دستگیری به سرقت‌های سریالی اعتراف کرد.

به گزارش همشهری، مدتی قبل سرقت لاستیک‌های یک خودروی سمند در مقابل بانک صادرات شهرستان گچساران جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌پا کرد. این جنجال از آنجا آغاز شد که سارق نامه‌ای با این مضمون که  « معذرت می‌خوام. واقعا شرایطم بد بود و مجبور شدم سرقت کنم»، زیر تیغه برف‌پاکن ماشین مالباخته قرار داده بود و انتشار تصویر این نامه و ماشینی که چرخ‌هایش سرقت شده بود، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. تا جایی که حتی برخی شروع به دلسوزی با سارق کرده و از شرایط سختی  گفتند که او را در چنین وضعیتی قرار داده بود.

به‌دنبال این ماجرا اما تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق شروع شد. مأموران با بازبینی دوربین‌های مداربسته‌ای که در حوالی محل سرقت بود موفق شدند به سرنخ‌هایی از سارق دست یافته و در نهایت او را شناسایی و دستگیر کنند. اما این مرد که بود؟
سرهنگ سیدمحمد موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران درباره این پرونده می‌گوید: متهم یک سارق سریالی است که پس از دستگیری علاوه بر اعتراف به سرقت جنجالی، به 3فقره سرقت دیگر هم اعتراف کرده و مأموران از مخفیگاه او موفق به کشف 3حلقه رینگ و لاستیک شده‌اند. وی افزود: این جوان ۲۳ ساله مدعی شده که با همدستی یک نفر دیگر دست به سرقت می‌زده و با صدور قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری همدست او و 2مالخری که اموال مسروقه را از آنها می‌خریدند، ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید