• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99590
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kR7VK
+
-

انهدام باند سرقت خودروهای صفرکیلومتر

با دستگیری اعضای باندی که با سرقت خودروهای نو و صفر کیلومتر، آنها را اوراق می‌کردند، بیش از 220میلیون تومان قطعات خودروهای اوراق شده در مخفیگاه‌شان کشف شد.
به گزارش همشهری، اعضای این باند 3مرد هستند که بعد از دزدیدن پژو 405و پژو پارس نو و صفر کیلومتر، آنها را به خانه‌ای متروکه در بزرگراه شهید لشگری منتقل کرده و پس از اوراق کردن‌شان، قطعات آنها را می‌فروختند. با این حال رفت‌وآمدهای مشکوک آنها به این خانه متروکه، شک همسایه‌ها را برانگیخت و همین باعث شد که آنها در تماس با پلیس ماجرا را گزارش کنند.

مأموران پلیس نیز در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که خانه مورد نظر، خانه‌ای است که مدت‌هاست از سوی صاحبش در این منطقه رها شده، اما مرد جوانی آنجا را تصرف کرده و 2مرد دیگر نیز هر از آگاهی با خودروهای نو و صفر کیلومتر وارد این خانه می‌شوند. این در حالی بود که به گفته همسایه‌ها، بعضی از شب‌ها یک وانت وارد این خانه شده و پس از بار زدن قطعات خودرو از آنجا خارج می‌شد.
همه این اطلاعات نشان می‌داد که مأموران با یک باند سرقت خودرو روبه‌رو هستند و دستور بازداشت اعضای این باند صادر شد. سرهنگ کیانوش نظری، رئیس‌کلانتری 154چیتگر گفت: وقتی مأموران راهی این خانه شدند، مردی که در آنجا حضور داشت با دیدن پلیس قصد فرار از طریق پشت‌بام را داشت که دستگیر شد. وی ادامه داد: در بازرسی داخل خانه یک خودروی سواری پژوپارس اوراق شده کشف شد که با استعلام شماره پلاکش معلوم شد که دوم اردیبهشت‌ماه از منطقه ولنجک به سرقت رفته است. 
به گفته سرهنگ نظری، این خودرو تنها 2روز پس از ترخیص از کمپانی سرقت شده بود و در ادامه مقداری قطعات خودروهای نو به ارزش بیش از 220میلیون تومان در این محل کشف و معلوم شد که متهم و 2‌همدستش بعد از سرقت خودروهای نو، آنها را در این محل اوراق کرده و قطعات‌شان را می‌فروختند. براساس این گزارش، تحقیقات مأموران برای دستگیری 2همدست متهم دستگیر شده ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :