• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 7 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99234
+
-

۴۲هزار تماس کرونایی با خط «صدای مشاور»

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی خط «صدای مشاور» تا هفته گذشته، به بیش از ٢٠٨هزار تماس پاسخ داده شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۴٢هزار تماس مربوط به کرونا بوده است. بهزاد وحیدنیا گفته است که از بین تماس‌ها، بیش از ٣٠٠تماس مربوط به کادر درمان بوده است: «درمجموع بیش از ٨۶هزار ساعت مشاوره کلی از سوی مشاوران و روانشناسان خط صدای مشاور ارائه شده که از این مقدار بیش از ١٧هزار ساعت مشاوره مربوط به کرونا بوده است.»
به‌گفته او، استان‌های تهران، فارس، کرمان و... ازجمله استان‌هایی هستند که بیشترین تماس‌ها را به‌خود اختصاص داده‌اند.
آنطور که مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید، اعضای کادر درمان و خانواده‌های آنان، خانواده فرد متوفی و افرادی که در حال تجربه استرس شدیدی هستند و درخواست دریافت خدمات مستمر دارند نیز می‌توانند به لیست مراکز فعال هر استان از طریق خط١۴٨٠ دسترسی پیدا کرده و درصورت تمایل از خدمات حضوری بهره‌مند شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید