• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 1 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98746
+
-

منهای فوتبال

    رضازاده دوباره پست گرفت
حسین رضازاده که بعد از ریاست در فدراسیون وزنه‌برداری، پست دیگری در ورزش نگرفته بود، سرپرست انجمن پاراوزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان شد. این سمت او به‌خاطر حضور محمد شروین اسبقیان در این فدراسیون است. اسبقیان که روزهای آخر سال گذشته رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان شد، سال‌هایی که رضازاده وزنه می‌زد، مدیرکل اداره‌ کل تربیت بدنی اردبیل بود.

    قائمی در لیگ قطر
فرهاد قائمی، دریافت‌کننده والیبال ایران از مرداد‌ماه در لیگ قطر بازی می‌کند. قائمی که فصل پیش برای شهرداری ارومیه بازی کرد، قرار است فصل آینده پیراهن تیم الریان قطر را بپوشد. الریان لقب غول‌های عرب را دارد. کارلوس ادواردوی برزیلی سرمربی این تیم است. الریان آنتونی روژیر، پشت‌خطزن تیم ملی فرانسه را هم برای فصل آینده استخدام کرده است. قائمی که دو فصل پیش در لیگ ترکیه و برای تیم زراعت بانک بازی کرد، امسال برای دومین بار است که لژیونر می‌شود.

    دومی شطرنج‌باز ایرانی در ماراتن2020
 مسعود مصدق‌پور، نماینده شطرنج ایران در مسابقات آنلاین ماراتن۲۰۲۰ سایت لیچتس دوم شد. رقابت‌ها آنلاین و به‌مدت ۲۴ساعت و با حضور ۲۲۴۹۷شطرنج‌باز برگزار شد که در پایان میروسلاو میلیکوویچ صربستانی قهرمان و مصدق‌پوردوم شد. مارکوس گارسیای اسپانیایی هم نفر سوم بود.

    بخشش اجاره‌بهای باشگاه‌ها
وزارت ورزش اجاره‌بهای اسفند و فروردین اماکن ورزشی را که به بخش خصوصی واگذار شده است، بخشید. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش دیروز در نشست شورای معاونانش با اعلام این خبر گفت: «از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم و ادامه بخشودگی اجاره بهای 4هزار مکان ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا دارد.» به‌گفته سلطانی‌فر هم‌اکنون ۵۰۰مکان ورزشی در اختیار ستادهای ملی استانی مبارزه با کرونا ویروس قرار گرفته است: «از این تعداد ۱۴۰مکان تحویل داده شده و ۱۱۸مکان هم توسط ستادهای مدیریت بحران بیماری کرونا تجهیز شده است. 5800 تخت در اماکن ورزشی برای قرنطینه مستقر شده است و تمامی مکان‌ها و خوابگاه‌های ورزشی تا زمان اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در اختیار ستادهای ملی استانی قرار خواهد داشت.»

این خبر را به اشتراک بگذارید