• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 1 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98738
+
-

فوتبال ایران

  بیرانوند: لعنت به این کرونا
علیرضا بیرانوند درباره اینکه باشگاه بلژیکی مانع حضور بیرانوند در این کشور برای تست پزشکی شده گفت: «اصلا اینطور نیست که در رسانه‌ها مطرح شده است. باشگاه بلژیکی به پرسپولیس نامه داده است و گفته که من باید بعد از پایان شیوع کرونا برای تست پزشکی به این کشور بروم. دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه با این حساب احتمالا دیگر نمی‌تواند برای سرخپوشان بازی کند، تصریح کرد:« لعنت بر این کرونا. شرایط واقعا سختی است. می‌خواهم قبل از رفتن به بلژیک برای پرسپولیس بازی کنم تا بتوانم با هواداران خداحافظی کنم. اما نمی‌دانم که با ادامه این شرایط چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

   تکذیب اجرای قانون 5تعویض
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اجرای قانون 5تعویض در مسابقات فوتبال را تکذیب کرد.از روز گذشته شایعاتی درباره افزایش تعداد تعویض‌ها در هر مسابقه فوتبال داخلی شنیده می‌شود. در این‌باره گفته می‌شد تعداد تعویض‌های هر تیم در 90دقیقه از 3تعویض به 5می‌رسد اما این شایعه تکذیب شد. سهیل مهدی در پاسخ به ورزش سه درباره افزایش تعداد تعویض‌ها در مسابقات بیان کرد: «اصلا چنین خبری درست نیست. ما طبق قوانین فیفا و با همان شرایط قبلی کار را جلو می‌بریم.»

   میلیچ و شیخ: پولی واریز  نشده!
روز گذشته باشگاه استقلال با آب و تاب از پرداخت بخشی از مطالبات ستاره های خارجی تیم خبر داد. با این حال هم شیخ دیاباته و هم هروه میلیچ خبر دادند که پولی به حساب شان نیامده و خبری از پرداخت نیست. مهاجم اهل مالی و مدافع کروات هر دو از باشگاه طلب دارند و در صورت واریز نشدن می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند. پیش از این بودروف مدافع بلغاری به همین دلیل قراردادش را فسخ کرد.

   تکذیب مذاکره تراکتور با انصاری
مدیرعامل باشگاه تراکتور هرگونه مذاکره با مدافع تیم پرسپولیس برای فصل آینده را رد کرد. میرمعصوم سهرابی در واکنش به مذاکره با محمد انصاری عنوان کرد: «ما در کوران مسابقات هستیم و وضعیت لیگ هم مشخص نیست. دوست داریم لیگ را با بازیکنان خوبمان تمام کنیم و اگر لیستی را الهامی بدهد روی آن اقدام می‌کنیم.با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم چون تمرکزمان همچنان ادامه مسابقات لیگ برتر است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید