• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 2 بهمن 1398
کد مطلب : 93469
+
-

روی خط انتخابات

لیست ۱۵۹ نفره اصولگرایان اعلام شد

لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. قرار است لیست نهایی ۳۰ نفره تهران از میان این ۱۵۹ نفر انتخاب شود. در میان اسامی اعلام شده، چهره‌های منتسب به طیف‌های مختلف اصولگرا اعم از جبهه پایداری، ایثارگران، حزب موتلفه، وزرای احمدی‌نژاد و نیز چهره‌های نزدیک به محمدباقر قالیباف دیده می‌شوند.

21نامزد برای اصلاح‌طلبان باقی مانده

مرتضی مبلغ، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان به اعتماد آنلاین گفت: درکشور به جز تهران فقط 21 نامزد برای اصلاح‌طلبان باقی مانده و در تهران هم عده محدودی که شمارشان به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد تایید شده‌اند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: در بسیاری از استان‌ها هیچ نامزدی برای اصلاح‌طلبان باقی نمانده است.

لیست‌های جعلی اعتبار ندارد

شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باانتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده و همچنان در حال بررسی و پیگیری نتیجه اعتراض به رد صلاحیت‌ها هستیم. در این بیانیه اعلام شده است که انتشار لیست‌های جعلی به نام ائتلاف اصلاح طلبان فاقد اعتبار و صرفا گمانه‌زنی‌های افراد و گروه‌های خاص است./ایسنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید