• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 5 دی 1398
کد مطلب : 91277
+
-

ساکت: مربیان ایرانی نیاز به اعتماد دارند

تراکتور همه فاکتورهای قهرمانی را دارد



امیرحسین اعظمی| ساکت الهامی که فصل را به‌عنوان دستیار خطیبی در ماشین‌سازی شروع کرد، 3‌هفته‌ای است به‌عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت تراکتورسازی می‌نشیند. تراکتور که با دنیزلی به بحران رفته بود، با الهامی 3‌بازی متوالی‌اش را برده و به‌نوعی به کورس قهرمانی بازگشته است. با وجود این مشخص نیست الهامی در آینده‌ای نزدیک از مالک تراکتورسازی حکم سرمربیگری دائم خود را می‌گیرد یا خیر. همین داستان بهانه‌ای شد تا گفت‌و‌گویی با الهامی داشته باشیم.

 خیلی‌ها تصور نمی‌کردند تراکتور با مربیگری شما از 3بازی 9امتیاز بگیرد، خودتان انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتید؟
خب، در فوتبال نظرها متفاوت است ولی خدا را شکر می‌کنم که تراکتور شرایط خوبی پیدا کرد و این نتیجه زحمات بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه است. هواداران هم کنارمان هستند و این بزرگ‌ترین دلگرمی برای ماست.
 جالب اینجاست که اول فصل هم به تراکتور آمدید اما فضایی منفی علیه شما ایجاد شد تا به ماشین‌سازی بروید.
دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. بالاخره هر جایی باید خودت را ثابت کنی. من هم باید خودم را به هواداران تراکتور ثابت می‌کردم. مردم آذربایجان خوب و بد را می‌فهمند و باید تلاش کنم تا آنها از عملکردم راضی باشند. هم‌اکنون مسئولیت سخت و حساسی به من سپرده شده و باید تمام توانم را بگذارم تا تراکتور نتایج خوبی بگیرد.
 شما در شهر خودرو دستیار گل‌محمدی بودید و این هفته توانستید او را شکست دهید. در این خصوص صحبت کنید.
آقایحیی جزو مربیان خوب فوتبال ایران است که در شهر خودرو روزهای خوبی در کنار هم داشتیم. فوتبال هم با برد و باخت همراه است. ما به‌خوبی شهرخودرو را آنالیز کرده بودیم و در نهایت هم 3امتیاز مهم از این تیم گرفتیم.
 بعد از کسب 3برد پیاپی آیا انتظار ندارید که مالک تراکتور سراغ گزینه دیگری نرود و شما را به‌عنوان سرمربی دائم تراکتور انتخاب کند؟
من خودم ترک هستم و هدفی جز کمک به تراکتور ندارم. باید از آقای زنوزی مالک باشگاه هم تشکر کنم که در این شرایط به من اعتماد کردند. من از روزی که آمدم به فکر موفقیت تیم بودم و برایم فرقی نمی‌کند در چه پستی باشم. هدف همه ما موفقیت تراکتور است. مربیان ایرانی هم نیاز به اعتماد دارند تا خودشان را نشان دهند و ثابت کنند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. من بعد از بازی هم گفتم که این تیم به‌عنوان امانت دست من است و تمام هدفم این است که تأثیر مثبتی در تیم داشته باشم.
تراکتور می‌تواند امسال قهرمان شود؟
تراکتور در فوتبال ایران تیم بزرگی است. این تیم برای قهرمان شدن همه فاکتورها را دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل هواداران و مردم خوب آذربایجان را خوشحال کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید