• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160403
+
-

ساکت نماند

ساکت الهامی 2هفته بعد از قهرمانی درجام‌حذفی نیمکت نساجی را ترک کرد او در رختکن به‌شدت از مسئولان باشگاه انتقاد کرده بود

ساکت نماند

امیرحسین اعظمی

مسئولان باشگاه نساجی قائمشهر ساعت24 روز سه‌شنبه در اقدامی عجیب تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی گرفتند. این مربی 2هفته پیش نساجی را در جام حذفی قهرمان کرد اما باشگاه نساجی در نهایت تصمیم به کنار‌گذاشتن این مربی گرفت. مسئولان باشگاه بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن آمده: «ایشان پس از دیدار مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است. بنابراین ضمن تشکر از آقای الهامی، خداحافظی چندباره ایشان با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به‌منزله استعفای وی قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود.»
دیروز اما الهامی در صفحه شخصی‌‌اش به بیانیه باشگاه نساجی واکنش نشان داد و نوشت: «اکنون هم که فرصت همراهی بیشتر با نساجی نیست، همیشه هوادار این تیم خواهم بود؛ به‌خاطر مردم مهربان این شهر و استان، اما این حق را دارم که از مدیران این باشگاه بخواهم همه آن چیزی را که در رختکن رخ داد، کامل و شفاف بیان کنند که اگر آنها این کار را نکنند، من خود این کار را خواهم کرد تا همه بدانند من چیزی بیشتر از موفقیت نساجی نمی‌خواستم، چون اکنون خوب می‌دانم این تیم امید یک شهر خسته است.»

  ناراحتی ساکت از مدیران باشگاه
مهم‌ترین موضوعی که الهامی را در یکی دو هفته گذشته ناراحت کرد، اتفاقاتی بود که بعد از دیدار با آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی رخ داد. مصاحبه الهامی علیه محمد نوازی باعث شد تا خیلی‌ها در حمایت از مربی آلومینیوم علیه سرمربی سابق نساجی جبهه بگیرند و جو شدیدی علیه الهامی ایجاد شده بود. شرایط برای الهامی زمانی بدتر شد که او باید برای انجام یک بازی تکراری با آلومینیوم به اراک می‌رفت و هواداران تیم اراکی هم از ابتدا تا انتهای این بازی علیه الهامی شعار داده و حتی فحاشی کردند که این موضوع با عصبانیت شدید سرمربی نساجی همراه شد. البته بعد از این بازی در رختکن اتفاق خاصی رخ نداد ولی شکست برابر مس رفسنجان باعث شد تا دوباره کاسه صبر الهامی لبریز شود و او حرف‌هایی زد که در نهایت چند روز بعد منجر به اخراجش شد.
الهامی بعد از شکست تیمش برابر مس درحالی‌که از اتفاقات بازی با آلومینیوم به‌شدت ناراحت بود، در حضور سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه که در رختکن حضور داشت، گفت: «شما در مورد من جا زدید و حتی یک بیانیه ندادید که از سرمربی تیم‌تان مقابل مربیان آلومینیوم دفاع کنید. خانواده من در ایران فحش می‌خورند و ناسزاها را در تلویزیون و استادیوم می‌شنوند ولی خانواده شما در کانادا هستند. شما با مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی رفاقت دارید و به حرف آنها گوش می‌دهید!» الهامی در حالی این صحبت‌ها را به زبان آورده که چند بازیکن و یکی از مربیان نساجی هم در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنها را تأیید می‌کنند.

  حساسیت به نام قلعه‌نویی
در طول چند ماه گذشته اتفاقاتی رخ داد که حدادیان، مالک باشگاه هم در نهایت تصمیم به قطع همکاری با الهامی گرفت. مالک نساجی ارتباط خوبی با قلعه‌نویی دارد ولی این موضوع حساسیت‌هایی را برای الهامی ایجاد کرده بود. حتی چند ماه پیش در بازی نساجی و گل‌گهر، الهامی مقابل قلعه‌نویی از سبک فوتبال تیم حریف با واژه «بزن زیرش» استفاده می‌کند که این موضوع با ناراحتی قلعه‌نویی همراه می‌شود و او بعدها به مالک نساجی می‌گوید: «ما به شما باختیم ولی هیچ حرفی نزدیم ولی برای سرمربی شما متأسفم.» از طرفی در چند روز گذشته هم بحث حضور قلعه‌نویی در نساجی برای فصل بعد مطرح می‌شود که باشگاه نساجی واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهد و همین مسئله هم با ناراحتی الهامی همراه می‌شود. هر‌چند الهامی توانست قهرمانی در جام حذفی را برای نساجی به ارمغان بیاورد، ولی این مربی مثل زمان حضورش در تراکتور، با برخی حاشیه‌ها مواجه شد که در نهایت نساجی هم تصمیم به قطع همکاری با او گرفت. این در حالی است که الهامی در همین فصل هم 2بار قهر کرده و در تمرینات چند روزی حاضر نشده
 بود.

  سرمربی موقت
با توجه به اینکه 4هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر این فصل باقی مانده، ابتدا خبر رسید مسعود شجاعی تا پایان فصل نقش مربی-بازیکن را در این تیم ایفا می‌کند. پس از رسانه‌ای‌شدن این خبر عنوان شد که شجاعی با این موضوع مخالفت کرده و مدیران باشگاه عنوان سرمربی موقت تیم را به اسماعیل اسماعیلی داده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید