• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 4 آذر 1398
کد مطلب : 88632
+
-

با مردم

با مردم









تره‌بار کیانشهر سرعتگیر نیاز دارد
در خیابان شهید آل‌ابراهیم کیانشهر مقابل مرکز تره‌بار شهرداری شبیه اتوبان است و هیچ سرعتگیری در این محدوده که عابران زیادی تردد می‌کنند، وجود ندارد. اهالی ساختمان‌های تامین اجتماعی و شهرک شاهد درخواست رسیدگی دارند.
از ساکنان خیابان کیانشهر

خسارات وارده به اموال عمومی را از اغتشاشگران بگیرند
خساراتی که به اموال عمومی و مردمی در اعتراضات وارد شد در هیچ منطقی قابل پذیرش نیست. لطفا مسئولان پیگیر باشند که خسارات وارده جبران شود و تا ریال آخر آن از آسیب‌زنندگان گرفته شود.
پردل از تهران

چرا متروی ایستگاه سرباز بهره‌برداری نمی‌شود؟
متروی ایستگاه سرباز از 4 سال قبل در حال آماده‌سازی‌ است. از مسئولان تقاضا داریم اطلاع‌رسانی کنند که چه مانعی باعث بهره‌برداری از این ایستگاه شده است. با توجه به جمعیت ساکن در محدوده این ایستگاه و چشم به راهی مردم تقاضا داریم رسیدگی شود.
حبیبی از تهران 

در نانوایی‌ها پول بیشتر بدهی، کمتر معطل می‌شوی
نانوایی‌ها 4 دانه کنجد یا سیاه‌دانه به نان می‌زنند و بابت آن 500تا 1000تومان اضافه می‌گیرند. کسانی هم که حوصله ایستادن در صف را ندارند به بهانه خرید نان کنجدی در صف نمی‌مانند و این روال ضایع‌شدن حق که هر که پول بیشتری بدهد کمتر معطل می‌شود، گویا عادی شده است.
رحمتی از تهران 

تبعات نبود نور کافی در شهرک ابریشم
شهرک ابریشم در قلعه حسن‌خان یک خیابان اصلی دارد که انتهای آن تاریک است و بدون روشنایی شبیه بیابان به‌نظر می‌رسد. این وضعیت تاکنون تبعات خطرناکی برای ساکنان داشته است که ازجمله می‌توان به خفت‌گیری، حمله سگ‌ها، افتادن در چاله و... اشاره کرد. بارها به مسئولان درخصوص تامین روشنایی این بخش انتهایی خیابان تقاضا داده‌ایم اما تاکنون مشکل رفع نشده است.
نیشابوری از شهرک ابریشم

گران نشدن جنس‌ها بیشتر شعار است
داروخانه و مغازه‌ها قبل از اینکه بازرسی شود، به جای برچسب‌های قانونی روی اجناس برچسب‌های دیگری زده‌اند؛ مثلا سیلاکس را قبلا 5هزار و 500خریده بودم و امروز 12هزار تومان خریدم.
قربانی از تهران

کمبود سطل زباله در اطراف میدان امام حسین(ع) 
میدان امام حسین(ع) که به زیبایی هرچه تمام‌تر ساخته شده به اندازه کافی سطل زباله ندارد. از طرفی در شادی و عزا در این میدان مراسم است و همواره زباله بیشتر از دیگر میادین و گذرگاه‌ها تولید می‌شود. لطفا مسئولان به این موضوع توجه کنند.
موسی گودرزی از میدان امام حسین تهران

آبیاری قطره‌ای در دستور کار شهرداری‌ها باشد
بارها از طریق مراجعه حضوری و تماس با 1888پیشنهاد داده‌ام که مسئولان برای نصب دستگاه‌های آبیاری قطره‌ای بر سر لوله‌ها اقدام کنند اما پاسخ داده‌اند که شهرداری در فاز نگهداری است و کار جدیدی نمی‌کند و آبیاری مکانیزه شده از قبل است. چرا نباید به کمبود آب در کشور و خشکی گیاهان در برخی قسمت‌های شهر توجه کرد؛ ‌درحالی‌که در برخی نقاط گیاهان غرق در آبند.
زمانی از تهران

اشتباه یک کارمند
2سال است دنبال تأییدیه نامه‌ای از بانک مرکزی به بانک مسکن هستم که بتوانم سندم را از گرو بانک خارج کنم. آخرین زمان ارسال آن 18خرداد 98بوده و با گذشت 5 ماه و نیم‌ هنوز از نامه خبری نیست. 
محرز از تهران

118پاسخگوی تماس‌ها نیست
تماس با 118فایده‌ای ندارد، همیشه پشت خط می‌مانیم. بعد از ده‌ها‌بار تماس همچنان پشت خط انتظار می‌مانیم. اگر نیرو کم دارند، نیرو اضافه کنند. خب، امکانات کم است، فراهم کنند.
زمانی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید