• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 4 آذر 1398
کد مطلب : 88617
+
-

سرکیسه کردن دختران جوان با کمک اجنه


زن شیاد ادعا می‌کرد با اجنه در ارتباط است و با کمک آنها می‌تواند بخت‌ دختران جوان را باز کند. او که می‌گفت برای احضار اجنه به طلا نیاز دارد از این طریق دختران جوان را فریب می‌داد و جواهرات‌شان را سرقت می‌کرد.
به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس در این خصوص از روز اول خردادماه امسال آغاز شد. آن روز زنی به کلانتری شهرک ولیعصر رفت و ادعا کرد زن میانسالی با وعده بخت‌گشایی جواهراتش را سرقت کرده است. او در این‌باره گفت: زن میانسالی به مغازه‌ام آمد و سراغ یکی از همسایه‌ها را گرفت. او می‌گفت به‌دلیل ارتباطاتی که دارد می‌تواند بخت‌گشایی کند. من هم از او خواستم به خانه‌ام بیاید و مشکلم را برطرف کند.
شاکی ادامه داد: ساعتی بعد زن رمال به خانه‌ام آمد و وسایلش را نشانم داد. چند دقیقه بعد صداهای عجیب و غریبی شنیدم. او می‌گفت صدای اجنه است و آنها برای بخت‌گشایی آمده‌اند. او حرف‌های عجیبی می‌زد و می‌گفت اجنه طلا نیاز دارند. او رو به من کرد و گفت اگر در خانه طلا داری بیاور. من هم که تحت‌تأثیر حرف‌هایش قرار گرفته بودم چند قطعه طلا برایش آوردم و او طلاها را گرفت و گفت بخت‌گشایی انجام شده و از خانه‌ام بیرون رفت اما بعد از رفتنش متوجه شدم فریبم داده است.
با ثبت حرف‌های شاکی رسیدگی تخصصی به این پرونده به کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی سپرده شد. مأموران در حال انجام تحقیقات بودند که دو شاکی دیگر به این پرونده اضافه شدند. آنها نیز مدعی بودند زنی با ترفند بخت‌گشایی و کمک گرفتن از اجنه فریب‌شان داده و جواهرات‌شان را دزدیده است. چندی بعد کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی پی بردند رمال تحت تعقیب زنی 48ساله و سابقه‌دار است و در یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور زندگی می‌کند. با شناسایی هویت این زن مأموران راهی مخفیگاهش شدند و او را همراه شوهرش دستگیر و به تهران منتقل کردند.
متهم در بازجویی‌های مقدماتی به کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و گفت: هر چند وقت یک‌بار به تهران می‌آمدم و با چرب‌زبانی اعتماد افراد ساده لوح را جلب می‌کردم. من می‌گفتم با کمک اجنه می‌توانم بخت‌گشایی کنم و آنها هم حرف‌هایم را باور می‌کردند و در ادامه با میل خودشان جواهرات‌شان را به من می‌دادند تا به اجنه بدهم. سرهنگ خیرالله دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تاکنون 3نفر از این زن شکایت کرده‌اند و ارزش جواهرات مسروقه 300میلیون تومان برآورد می‌شود. به‌گفته وی، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید