• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 4 آذر 1398
کد مطلب : 88624
+
-

پرستار سارق، جواهرات بیماران را می‌دزدید


پرستار جوان به بیماران داروی بیهوشی تزریق می‌کرد و جواهرات آنها را می‌دزدید اما پس از سومین سرقت دستش رو و دستگیر شد.
به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از روز 31شهریور امسال با شکایت زنی در کلانتری 161ابوذر آغاز شد. این زن مدعی بود زمانی که برای تزریق سرم به درمانگاه رفته بود بیهوش و انگشترش سرقت شده است. او گفت: برای تزریق سرم به درمانگاه نزدیک خانه‌مان رفتم و در آنجا یکی از پرستاران به من سرم تزریق کرد اما بعد از چند لحظه بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم فهمیدم انگشتر طلایی که دستم بود سرقت شده است اما نمی‌دانم چه‌کسی دست به این کار زده است.
این زن مدرکی برای اثبات ادعایش نداشت؛ به همین دلیل این پرونده به جایی نرسید تا اینکه مدتی بعد مورد مشابهی به پلیس گزارش شد. در این سرقت که باز هم در درمانگاه و با شیوه بیهوشی اتفاق افتاد انگشتر، گردنبند، گوشواره و پلاک طلای زنی سرقت شده بود. شاکی که برای پیگیری پرونده‌اش به اداره پنجم پلیس آگاهی رفته بود به مأموران گفت: از همدان به تهران آمده و مهمان مادرم بودم اما در آخرین روز سفر دچار حالت تهوع شدم و برای درمان به درمانگاه رفتم. پزشک برایم سرم تجویز کرد و به بخش تزریقات رفتم.
شاکی ادامه داد: با اینکه در طبقه پایین درمانگاه تخت خالی وجود داشت اما پرستار اصرار کرد که به طبقه بالا برویم. او سرم را تزریق کرد اما در ادامه گفت باید یک آمپول هم داخل سرم تزریق کند. او از من درباره طلاهایی که داشتم سؤال می‌کرد و می‌پرسید که طلاها بدلی است یا اصل.
این زن در ادامه گفت: چند لحظه بعد از تزریق آمپول در سرم بود که بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم فهمیدم شوهرم من را به خانه برده است. در خانه تکه‌ای از گردنبندم از بین لباس هایم افتاد و تازه متوجه شدم گردنبند، انگشتر، گوشواره و پلاکم سرقت شده است. همان موقع به درمانگاه برگشتم و با انجام آزمایش و تأیید پزشکی قانونی معلوم شد به من دیازپام تزریق شده است.
شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که به‌احتمال زیاد یکی از کارکنان درمانگاه در سرقت جواهرات بیماران دست دارد. از سویی یکی دیگر از بیماران همان درمانگاه نیز زمانی که یکی از پرستاران درمانگاه قصد داشت النگویش را قیچی کند متوجه این موضوع شده بود و همه شواهد و مدارک به‌دست آمده نشان می‌داد یکی از کارکنان آنجا که دختری 24ساله است دست به این سرقت‌ها زده است. به این ترتیب دختر جوان دستگیر شد و در بازجویی‌های مقدماتی به سرقت از بیماران درمانگاه اعتراف کرد. او گفت: قبلا در درمانگاه دیگری کار می‌کردم اما در آنجا هم به‌دلیل سرقت‌هایی که با شیوه بیهوشی از بیماران انجام می‌دادم اخراج شدم.
سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: ارزش اموالی که متهم از بیماران سرقت کرده حدود 100میلیون ریال برآورد می‌شود و تاکنون 3نفر از مالباختگان از متهم شکایت کرده‌اند. وی ادامه داد: هم‌اکنون متهم به دستور بازپرس شعبه 3دادسرای ناحیه18 در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره از سوی مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید