• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81235
+
-

پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن در جنوب کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز طرح پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن ویژه بافت‌های فرسوده در 7 شهرستان این منطقه خبر داد. 

به گزارش ایرنا «محمد ساردویی» افزود: در طرح پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن، برای مالکانی که خواستار احداث واحد مسکونی با تعداد محدود هستند ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر با سود ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد.  وی افزود: مالکانی که در بافت‌های فرسوده قصد انبوه‌سازی دارند می‌توانند برای هر واحد مسکونی مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و ۳۰۰ میلیون ریال دیگر با سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود.  وی گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات نوسازی در مرحله نخست با مراجعه به شهرداری، از واقع بودن ملک خود در بافت فرسوده و ناکارآمد اطمینان حاصل کنند. 

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: در مرحله بعد با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی مدارک شناسایی، سند مالکیت، پروانه ساختمان و استعلام وقوع ملک خود را در سامانه بافت ناکارآمد شهری، بارگذاری و پس از ثبت‌نام، کد رهگیری دریافت کنند. 

ساردویی ادامه داد: مالکان پس از مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های محل سکونت خود و مطابقت مدارک، به بانک مسکن معرفی خواهند شد. 

وی بیان کرد: متقاضیانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند با مراجعه به شعب بانک مسکن می‌توانند از قوانین و مقررات پرداخت این تسهیلات مطلع شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید