• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81221
+
-

تکمیل سالن ورزشی سام و زال قشم اعتبار گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم از اخذ ۴ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل اماکن ورزشی شهرستان قشم افزون بر اعتبارات اخذشده خبر داد.

 «یونس برهم» در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: با پیگیری‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم ۴ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه سالن ورزشی سام و زال قشم تخصیص و ابلاغ شد. وی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات ملی و برای تسریع در عملیات اجرایی سالن سام و زال تخصیص یافته است. 

برهم اضافه کرد: در سایه همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با سازمان منطقه آزاد قشم، این مقدار اعتبار از سوی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تزریق شده تا در اختیار پیمانکار سالن سام و زال قرار گیرد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم تصریح کرد: با ابلاغ این مبلغ، اعتبار روند اتمام سالن ۲۵۰۰ نفره سام و زال شتاب ویژه‌ای خواهد گرفت و امیدواریم این پروژه که بیش از ۱۵ سال از احداث آن می‌گذرد در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

این مقام مسئول در ورزش استان بیان کرد: با تعامل و همکاری منطقه آزاد و دستگاه ورزش شاهد توسعه ورزش در جزیره قشم هستیم و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید