• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81229
+
-

افتتاح مدارسی با کمتر از ۱۰ دانش‌آموز

آموزش
افتتاح مدارسی با کمتر از ۱۰ دانش‌آموز

 به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برای رسیدن به توسعه عدالت آموزشی ۶۱۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر در سراسر استان در حال آموزش دانش‌آموزان هستند که از این تعداد ۲۵۱ مدرسه کمتر از ۵ دانش‌آموز دارند. 

به گزارش ایرنا «مجید اسکندری‌نسب» افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 2۵۰۰ کلاس درس با استفاده از ظرفیت خیران در استان کرمان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است. 

وی ادامه داد: در شهر کرمان قریب ۲۱ فضای آموزشی دونوبته وجود دارد که باید تلاش شود این مدارس از چرخه کار دونوبته خارج شوند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این‌که در راستای جمع‌آوری بخاری‌های نفت‌سوز کارهای خوبی انجام شده است، گفت: تاکنون ۱۷ مدرسه مهارت در استان کرمان راه‌اندازی شده است. 

اسکندری‌نسب به اقدامات انجام‌شده برای ساماندهی اماکن رفاهی فرهنگیان اشاره و بیان کرد: معلم رکن اصلی آموزش و نظام تعلیم و تربیت است و هرچه با دغدغه کمتری به کلاس درس برود، نتایج بهتری برای نظام آموزشی و جامعه رقم خواهد خورد. 

وی افزود: در حوزه درمان فرهنگیان نیز کلینیک فرهنگیان در دست تجهیز است و این مراکز در شهرستان‌های سیرجان، زرند، رفسنجان و جیرفت فعال هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید