• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80220
+
-

تمهیدات ویژه آتش‌نشانی زنجان برای بازگشایی مدارس

رئیس سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تمهیدات ویژه آتش‌نشانی را برای بازگشایی مدارس تشریح کرد. 

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی سازمان آتش‌نشانی چتر ایمنی خود را گسترده‌تر از گذشته روی شهر باز کرده است. 

وی از آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: در این زمینه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده خودروها و موتورسواران گشت آتش‌نشانی امروز (اول مهرماه) در شهر مستقر شده‌اند. 

رئیس سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده‌باش 6 ایستگاه این سازمان خبر داد و افزود: استقرار خودرو آتش‌نشانی در برخی از میادین نزدیک به مدارس، استقرار آتش‌نشان با لباس مخصوص در مدارس و اعزام کارشناسان ایمنی برای آموزش اولیه اطفای حریق هفته اول مهر از برنامه‌های آتش‌نشانی به مناسبت بازگشایی مدارس است. 

امیرفضلی ادامه داد: توزیع بروشورها و کتاب‌های آموزشی متناسب با سن مدارس، بازدید از مهدکودک‌ها و پایه‌های مختلف تحصیلی و ایستگاه‌های آتش‌نشانی به همراه آموزش نکات ایمنی، برنامه‌ریزی با اداره کل آموزش و پرورش با آموزش مقدمات اصول ایمنی و اطفای حریق در کل مقاطع تحصیلی از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌زمان با بازگشایی مدارس اجرایی خواهد شد. 

وی گفت: همچنین هم‌زمان با هفته نخست مهرماه نمایشگاه ایمنی ویژه بازگشایی مدارس در ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی مجتمع ادارات دایر خواهد شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید