• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80217
+
-

پایان قرارداد پرواز همدان - مشهد

مدیر فرودگاه همدان گفت: تاریخ قرارداد پروازهای ۲ سویه همدان ـ مشهد به پایان رسیده است. در صورت منعقد نشدن قرارداد جدید این پروازها از این هفته تعطیل می‌شود. 

سهراب کلوندی در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: شرکت هواپیمایی و شرکت چارتر‌کننده در مورد مدت‌زمان و نحوه پرداخت مطالبات اختلاف دارند. با رایزنی‌های صورت‌گرفته امیدواریم پروازهای سه‌شنبه این هفته در مسیر همدان ـ مشهد تعطیل نشود. 

وی ادامه داد: این پرواز پیش از این هفته‌ای 2 بار و در روزهای سه‌شنبه و جمعه به‌صورت رفت و برگشت در مسیر همدان ـ مشهد برقرار بود. 

مدیر فرودگاه همدان با بیان این‌که شرکت قشم‌ایر به عنوان شرکت هواپیمایی وظیفه جابه‌جایی مسافران را در مسیر فرودگاه همدان ـ مشهد برعهده دارد یادآور شد: در فصل تابستان، مردم استقبال بسیار خوبی از پروازهای این مسیر کردند. 

کلوندی با بیان این‌که مسئولان فرودگاه همدان به دنبال رایزنی برای برقراری دوباره این پرواز هستند، افزود: قرارداد این پرواز به پایان رسیده است و امیدواریم با بستن قراردادی جدید پروازهای همدان ـ مشهد از این هفته دوباره برقرار شود. 

وی با اشاره به این‌که آخرین پرواز این مسیر جمعه ۲۹ شهریور ۹۸ برقرار شد، گفت: قیمت بلیت این پرواز با توجه به روزهای پیک مسافر بین 4 میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۶ میلیون و ۸۰۰ ریال متغیر بود. 

مدیر فرودگاه همدان خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی همدان ظرفیت‌های بسیار مناسبی دارد و با تجهیزات به‌روز می‌تواند خدمات خوبی را به مردم همدان ارائه کند. 

کلوندی توضیح داد: در طول انجام مناسک حج ۳۸ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین‌المللی همدان به سرزمین وحی برقرار شد. وی یادآور شد: پرواز ۲ سویه همدان ـ مشهد روزهای جمعه و سه‌شنبه هر هفته توسط هواپیمای RG با ۱۰۰ نفر ظرفیت انجام می‌شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید