• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79728
+
-

تدابیر ویژه برای نظارت بر بازار کهگیلویه

تدابیر ویژه برای نظارت بر بازار کهگیلویه

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: در طرح بازگشایی مدارس نظارت مستمر بر مراکز عرضه ملزومات مدارس از سوی 5 اکیپ برای جلوگیری از افزایش قیمت در این شهرستان تشدید می‌شود.

 به گزارش ایرنا، «احمد حکیم» در جلسه تنظیم بازار اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار اقلام مدارس با همکاری اتاق اصناف به صورت مستمر در بازار تا 10 مهر ادامه خواهد داشت.
وی از اهداف مهم این طرح را جلوگیری از افزایش قیمت برای رفاه حال شهروندان ذکر کرد و گفت: با متخلفان بر اساس قانون خارج از نوبت برخورد می‌شود. 

حکیم با اشاره به بازرسی بیش از 100 مورد از صنوف اقلام مدارس در یک ماه اخیر بیان کرد: 5 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری نهادها و به‌خصوص شهرداری یک کانکس سیار در مرکز شهر برای کنترل روزانه بازار از سوی بازرسان مستقر خواهد شد.  معاون فرمانداری کهگیلویه بر طرح تشدید نظارت بر بازار در آستانه آغاز سال تحصیلی تاکید کرد و گفت: حضور مستمر بازرسان نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها دارد.

«تورج رزمجو» عنوان کرد: نیاز است برای جلوگیری از گران‌فروشی، صنوفی که دچار تخلف شده‌اند با نصب بنر در معرض دید عموم قرار گیرد. در سال تحصیلی جاری، بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در کهگیلویه سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید