• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 5 اسفند 1396
کد مطلب : 7717
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها

    پیگیری یک لایحه برای رانندگان

 راننده تاکسی در استان البرز‌‌م؛ چند ماه پیش لایحه‌ای به مجلس ارائه شد که طی آن می‌خواستند رانندگی را جزو مشاغل سخت قرار دهند، اما دیگر خبری از رد یا تایید این لایحه نشد. ای‌کاش پیگیری وتصویب شود.

علی کی از البرز

 

 

   ساخت و ساز بی رویه در ساحل چالوس

ساخت و ساز در سواحل چالوس با پی‌ریزی‌های بزرگ و تجاوز به حریم دریا صورت می‌گیرد.همین‌طور پیش برود دیگر دریا در این منطقه دیده نخواهد شد.

رضوی از مازندران

 

 

   مشکل سونوگرافی در صحنه

 از شهرستان صحنه از توابع کرمانشاه تماس می‌گیرم. این شهرستان  با روستاهایش بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد، اما بیمارستان صحنه که بعد از سال‌ها ساخته شده است، فقط یک دستگاه سونوگرافی دارد. پزشک مربوطه هم  فقط  هفته‌ای یک بار به بیمارستان می‌آید و نهایتا در یک روز 20 تا 30 نفر را ویزیت می‌کند. از مسئولان می‌خواهم به این وضع رسیدگی کنند چون بیماران بسیاری به دلیل نیازبه سونوگرافی ناچار می‌شوند به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

مجتبی رسایی از کرمانشاه

 

   آسفالت خراب شهرک مدنی همدان

آسفالت خیابان‌های شهرک مدنی همدان به ویژه پشت بیمارستان تامین اجتماعی خراب و نامناسب است. این مسیر به ویژه در زمان بارندگی شهروندان را دچار مشکل می‌کند.   

ریحانه کریمی از همدان

 

 

   پل عابر پیاده میدان آزادی سنندج

پله برقی پل عابر پیاده میدان آزادی سنندج کار نمی‌کند و در واقع این پل هیچ کارکردی برای شهروندان ندارد، زیرا مردم از خیابان عبور می‌کنند و به ترافیک شهر دامن می‌زنند. لطفا مسئولان شهرداری فکری برای این پل که به یکی از مشکلات شهر تبدیل شده است، بکنند.

مریم احمدی از سنندج

 

 

   آب بی کیفیت اراک

با وجود اینکه مسئولان بارها تاکید کرده‌اند آب آشامیدنی شهر اراک مشکلی ندارد، اما ما همچنان ناچار‌یم از آب معدنی یا دستگاه‌های تصفیه خانگی استفاده کنیم. متاسفانه آب برخی از مناطق اراک بوی بسیار بدی می‌دهد.

مهدی اسدی از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید