• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76629
+
-

بورس لوازم‌خانگی امین‌حضور


منطقه سه‌راه امین‌حضور تهران سال‌هاست که به بورس لوازم‌خانگی تبدیل شده و حتی مرجع تأمین کالا برای سایر مناطق کشور نیز محسوب می‌شود. فعلاً ترکیب فروشگاه‌های این منطقه به‌گونه‌ای است که خریداران لوازم‌خانگی می‌توانند انواع لوازم‌برقی خانه مانند یخچال، فریزر، تلویزیون، مایکروفر و جاروبرقی و... را به‌صورت تک یا عمده از این بازار خریداری کنند.

این بازار از چهارراه سرچشمه به سمت غرب در خیابان امیرکبیر و بخشی از خیابان ری قرار گرفته و همه برندهای لوازم‌خانگی ایرانی و خارجی فعال در کشور نیز در این محدوده دارای نمایندگی معتبر هستند. البته بهتر است مشخصات دقیق این نمایندگی‌ها را از طریق تماس با شرکتها یا جست‌وجو در اینترنت به‌دست بیاورید؛ زیرا در بازار امین‌حضور، روی سر در بسیاری از فروشگاه‌ها عبارت نمایندگی فلان برند معروف نوشته شده درحالی‌که اغلب آنها نمایندگی رسمی فروش این محصولات به شمار نمی‌روند.

سه‌راه امین‌حضور، محله‌ای قدیمی در قلب تهران است که از طریق سامانه حمل‌ونقل عمومی دسترسی خوبی دارد اما از جهت اینکه در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار گرفته، مراجعه به این بازار با خودروی شخصی تا حدودی مشکل است. اگر خودروی شما از نظر ورود به طرح زوج و فرد مشکلی ندارد، نخستین نکته‌ای که باید مدنظر قرار گیرد، تهیه پارکینگ است.

فعلاً به‌واسطه کسادی این بازار، اغلب پارکینگ‌های موجود در منطقه دارای ظرفیت خالی هستند ضمن اینکه این کسادی بازار باعث شده در کوچه‌های اطراف بازار نیز جای پارک پیدا شود؛ هرچند درصورت پارک در این مناطق بهتر است تا پیش از قصد عزیمت به منزل، وسایل خریداری شده را در خودرو نگذارید و موارد ایمنی را رعایت کنید.

 یکی از مسائلی که ممکن است در مراجعه به بازار امین‌حضور با آن مواجه شوید، تعداد بسیار اندک فروشگاه‌های اغذیه‌فروشی و سوپرمارکت است؛ پس برای حضور طولانی‌مدت در این بازار بهتر است کمی خوراکی یا آب آشامیدنی با خود ببرید و با خیال راحت به رصد فروشگاه‌ها بپردازید.

این خبر را به اشتراک بگذارید