• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76444
+
-

صعود پاس به مرحله سوم جام حذفی فوتبال

تیم پاس همدان با برتری مقابل شهرداری بردسکن خراسان رضوی به مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور راه یافت. به گزارش ایرنا، در این دیدار که در حضور هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، پاس ۲ بر یک به پیروزی رسید. 

بهزاد سلطانی و ابوالفضل زمردی برای پاس در این دیدار گلزنی کردند. این بازی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید و گل برتری تیم پاس در نیمه نخست وقت اضافه به ثمر رسید. حسین جودکی و ابوالفضل زمردی بازیکنان پاس در این مسابقه با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. 

در این دیدار، شماری از بانوان خواستار حضور در سکوها و تماشای بازی بودند که از این اقدام ممانعت شد. پاس با این پیروزی راهی مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور شد. 


امید صعود برای شهرداری همدان

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: همه تیم‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با برنامه‌ریزی حضور پیدا کرده‌اند و تیم ضعیف در این لیگ وجود ندارد. 

هادی گل‌محمدی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: ۹۰ درصد بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌ایم و فقط در چند پست همچون دروازه‌بان و مدافع راست هنوز بازیکن مدنظر خود را نتوانسته‌ایم جذب کنیم. امیدواریم طی روزهای آینده با جذب این بازیکنان تیم خود را کامل کنیم. 

وی توضیح داد: بیش از ۸۵ درصد بازیکنانی که تا به امروز جذب کرده‌ایم بومی‌اند و فقط چند بازیکن غیربومی جذب کرده‌ایم، چراکه در این پست‌ها بازیکن مد نظر در استان همدان نداشتیم و مجبور بودیم از خارج استان بازیکن بگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان این‌که یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌ها را در این فصل داریم، افزود: تا به امروز بازی‌های تدارکاتی خوبی را با تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پاس همدان، بعثت کرمانشاه و ذوب و فلزات بهار انجام داده‌ایم و به اهداف تاکتیکی خود رسیده‌ایم. 

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: تمرینات پرنشاط و خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان در دوران بدنسازی به سر می‌برند و جو تیم را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنیم که نویدبخش فصل خوبی برای تیم فوتبال شهرداری همدان خواهد بود. 

وی با تأکید بر لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از مدیران تیم فوتبال شهرداری همدان انتظار دارم تا قبل از آغاز فصل مبلغی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند تا بتوانیم با روحیه خوبی وارد این رقابت‌ها شویم. 

سرمربی تیم شهرداری همدان ادامه داد: از هواداران و مردم فوتبال‌دوست همدان هم انتظار داریم در طول این رقابت‌ها ما را تنها نگذارند و در بازی‌های خانگی یاریگر ما باشند. 

گل‌محمدی با اشاره به حاشیه‌سازی برای تیم فوتبال شهرداری گفت: کسانی که با هادی گل‌محمدی مشکل دارند اگر واقعاً دلسوز فوتبال همدان و تیم فوتبال شهرداری هستند، نباید برای این تیم حاشیه‌سازی کنند و منافع خود را به همه‌چیز ترجیح دهند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید