• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74847
+
-

تصادف خونین در محور پارسیان 0 بندرلنگه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از جان باختن ۵ نفر در حادثه تصادف محور شهرستان پارسیان به بندرلنگه خبر داد. 

دکتر «محمود حسین‌پور» در گفت‌وگو با تسنیم گفت: ساعت 14:11 روز یکشنبه از طریق تماس تلفنی با اورژانس خبر تصادف 2 خودرو سمند و پژو پارس در محور مواصلاتی شهرستان پارسیان به بندرلنگه اعلام شد که تیم فوریت‌های پزشکی در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شد. 
وی افزود: 13 سرنشین در این تصادف آسیب دیدند که 5 نفر از آن‌ها فوت شدند. 

حسین‌پور با بیان این‌که راننده 27 ساله یکی از خودروها به دلیل جراحات و ضربه وارده از ناحیه سر در بیمارستان شهرستان پارسیان فوت شد، تشریح کرد: خانمی 25 ساله، یک دختر بچه 5/3 ساله، 2 نوزاد دختر و پسر 6 ماهه نیز در محل حادثه فوت شدند. علت این حادثه رخ به رخ شدن دو خودرو سمند و پژو پارس با یکدیگر بوده است. 


تقصیر ۵۰ درصدی راه 

در همین رابطه فرمانده پلیس راه استان گفت: در تصادف اخیر جاده پارسیان - بندرلنگه که منجر به فوت 5 نفر شد، راه به میزان ۵۰درصد مقصر شناخته شد. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی اسفندانی» گفت: در این حادثه که در ۱۲ کیلومتری جاده پارسیان به بندرلنگه رخ داد، راننده پژو به علت تجاوز به چپ ۵۰درصد مقصر و ۵۰درصد دلیل حادثه نیز نقص راه بود. 

وی توضیح داد: در محل تصادف، جاده اتوبان ناگهان به پیچ رسیده و دوطرفه شده اما هیچ گونه علائم و تابلوهای هشداردهنده و پیش‌آگاهی نصب نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :